Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her datet en fyr så smått i noen måneder (vi er begge voksne og etablerte så har tatt det rolig). For et par dager siden ble det noe surr i kommunikasjonen hvor han trodde jeg ble sint, noe jeg prøvde å si jeg ikke ble. Følte ikke han helt trodde på meg, så ble sur og svarte ikke på den siste meldingen når han sa "ok, da ble du ikke sint da", følte ikke at han mente det.

De siste dagene har jeg prøvd å sende meldinger (hverdagslige meldinger med hvordan går det, ha en fin dag etc), men får ikke svar.

Er det over? Jeg tenker det... Skal jeg bare skygge banen eller blottlegge følelsene og ta en siste sjangs? Sikkelig synd for vi hadde dagen før dette skjedde snakket om at vi ønsket en fremtid sammen da både vi og ungene gikk godt overens. 

Anonymkode: f4f52...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det så bare hadde vært at han var unormalt langsint , så syns jeg dette er så barnslig oppførsel at jeg ville vært letta for at det var over og ikke fortsatt kontakten den dagen han finner det for godt å ta kontakt igjen. Tenk å skulle måtte forholde seg til en sånn fyr!

Anonymkode: d1948...2f0

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det så bare hadde vært at han var unormalt langsint , så syns jeg dette er så barnslig oppførsel at jeg ville vært letta for at det var over og ikke fortsatt kontakten den dagen han finner det for godt å ta kontakt igjen. Tenk å skulle måtte forholde seg til en sånn fyr!

Anonymkode: d1948...2f0

Akkurat det samme som jeg holdt på å skrive. Helt enig!! 

• Liker 2
Skrevet

Prøvd å ringe han? Det kan av og til bli tullete misforståelser om en bare har skriftlig kommunikasjon. ( får inntrykk av at det har gått i mld under og etter "krangelen") 

Tror jeg ville gjort et forsøk på å få til en gjensidig forståelse her. 

• Liker 2
Skrevet

Takk for gode svar☺️ Men fortsatt, skal, skal ikke. Har jo ingenting å tape, men er vanskelig. Vil ikke nedverdige meg selv heller om dere skjønner...

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode svar☺️ Men fortsatt, skal, skal ikke. Har jo ingenting å tape, men er vanskelig. Vil ikke nedverdige meg selv heller om dere skjønner...

Det jeg ikke forstår; du sier dere er voksne, etablerte. 

Dere har brukt flere måneder på å bli kjent, tatt dere god tid, antar pga dere ønsker å gjøre ting skikkelig, ordentlig? 

Også lurer du på å bare avslutte uten noe mer pga en sms krangel? 

Er ikke det veldig umodent? 

Er ikke det mer nedverdigende å være så feig at en ikke tør å ta opp selv de minste problemer med noen en har brukt månedsvis på? 

Hvordan ser du for deg at et langvarig forhold skal fungere, om en skal drive på på den måten? Å være så redd for å vise noen form for sårbarhet, er jo å dømme seg selv til evig singeltilværelse.

Jeg mener faktisk ikke være krass her, jeg finner bare ikke andre måter å formulere meg på akkurat nå. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, spektralkatt skrev:

Det jeg ikke forstår; du sier dere er voksne, etablerte. 

Dere har brukt flere måneder på å bli kjent, tatt dere god tid, antar pga dere ønsker å gjøre ting skikkelig, ordentlig? 

Også lurer du på å bare avslutte uten noe mer pga en sms krangel? 

Er ikke det veldig umodent? 

Er ikke det mer nedverdigende å være så feig at en ikke tør å ta opp selv de minste problemer med noen en har brukt månedsvis på? 

Hvordan ser du for deg at et langvarig forhold skal fungere, om en skal drive på på den måten? Å være så redd for å vise noen form for sårbarhet, er jo å dømme seg selv til evig singeltilværelse.

Jeg mener faktisk ikke være krass her, jeg finner bare ikke andre måter å formulere meg på akkurat nå. 

Setningen med å vise sårbarhet traff meg.

Jeg skal sende melding! Synes du jeg burde la dagen i morgen gå, sånn at det ikke blir masete, altså vente et døgn? Sikkert teit, men akkurat dette er jeg ny i.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Setningen med å vise sårbarhet traff meg.

Jeg skal sende melding! Synes du jeg burde la dagen i morgen gå, sånn at det ikke blir masete, altså vente et døgn? Sikkert teit, men akkurat dette er jeg ny i.

Altså jeg forstår deg 😊

Jeg er ikke alt for glad i det å vise sårbarhet etc selv. Men jeg ser at det oftest er en god ting. 

Jeg har en regel for meg selv om at så sent på kveld som det er nå, er for sent for slike samtaler. Så enig i at det er ok å vente til i morgen, til et tidspunkt som passer deg, da du ikke er for trøtt eller frustrert. Gå deg en lang tur eller noe først. 😉 det er bedre å ha litt humør. 

Og om det skulle ende ille/ at du ikke føler han møter deg i følelser, om han får deg til å føle deg liten, som du frykter, så kan det jo kanskje være greit på en måte- då lærer du det om den relasjonen.  Og kan tenke deg om, om det er dette du vil ha. 

Men slike samtaler kam jo ofte gå veldig bra, jeg selv opplever at det er slike runder der en er i tvil - og snakker sammen, og prøver å forstå hverandre, at det er slik man kommer nærere og får bedre og sterkere forhold. 😊 om man er heldig 😊

Skrevet

Du har datet han så smått i noen måneder også har dere inkludert barna? Høres ikke særlig voksne ut dere da? 

Anonymkode: 7c9e6...aaf

Skrevet

Svelg stoltheten din og RING han. Hvis dere er voksne burde dere ikke krangle på sms. Det er så utroooolig barnslig

Anonymkode: 85a75...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...