AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg skal til Japan i påsken! Og samboern min, da. Noen som har tips om hva vi bør få med oss? Rammer: 10 dager utenom reiseveien, ankomst og hjemreise fra Tokyo. Vi tenker det er best å bo bare ett sted i tillegg til Tokyo, så det ikke blir så hesblesende. Men det kan være aktuelt å skaffe 'interailbillett' (tog). ? Anonymkode: 9d669...d3d
Purple Basil Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Må følge med på denne tråden, planlegger Japantur i november Du er heldig som skal dit i påsken, ts
Glitnir Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Jeg ville utvidet til mer enn Tokyo + ett sted til. Shinkansen er effektiv, og det er så mye fint og fascinerende å se i Japan. Mitt favorittsted der er Kyoto - virkelig smaken av det historiske Japan med templer, geishaer og flotte bydeler i «autentisk» stil. Som storby likte jeg Tokyo best, etterfulgt av Osaka. Hiroshima og atombombe-museet gjorde stort inntrykk. Anbefaler også Koya-san, et tempelområde i fjellene der du kan overnatte i tempel hos munkene. God tur, Japan er fantastisk! Endret 16. februar 2018 av Glitnir Skriveleif 3
Alltidpånett Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Tokyo er en drøm. Her er mine tips fra A til Å på reisebloggen min. Keiserpalasset ser du f.eks best fra baren på Peninsula 1
Gjest Linaria Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Japan er drømmen min :D Håper jeg også får reist dit snart. Ha en fin tur, TS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå