AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Hva fikk dere? Jeg fikk ingenting, mens alle venninene mine fikk flotte gaver.. Er ikke noe problem med økonomi her nei, føler han ikke bryr seg om meg. Og er virkelig lei meg! Tanken om at han ikke kjøpte noe, men i morsdag kjøper han kake til moren sin. så er moren mye mer viktigere enn meg da? .. Er så lei.. Anonymkode: e1cb0...71d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Hva fikk han av deg ? Anonymkode: 5a4ae...326 7
Gjest Fjelldronning Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Blomster og en vinflaske, når vi kom hjem fra middag på restaurant
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Ingenting.. han visste ikke hvilken dag det var valentins engang 🙈 Anonymkode: e869b...c91
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Ingenting, valentines er for fjortiser. Anonymkode: fef85...98b 5
Miamaia83 Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Ingenting. Forventet heller ingenting. Gav heller ikke noe til han. Han forventet heller ikke noe. Feirer ikke valentinsdag, viser heller at vi setter pris på hverandre med oppmerksomhet, tid sammen og innimellom en gave til hverandre (når vi har lyst og ikke fordi handelstanden sier vi skal det) alle andre dager i året.
Miklo Velka Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Hva fikk dere? Skulle til å si luft og kjærlighet, men kjærligheten uteble i år også.
Måbarefåsiat... Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Håpet på en sjokolade da jeg kom fra jobb. Og det fikk jeg. I tillegg hadde han kjøpt telefon til meg - noe jeg ikke syntes jeg trengte, men det var en nydelig tanke da.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #9 Skrevet 15. februar 2018 Er du seriøs? Så klart er moren viktigere så det er jo naturlig han gir kake, familie er først hvis han har en god bånd med familien sin. Jeg fikk ingenting og forventer ingenting, og jeg ga mannen heller ingenting. Vi gikk ut og spiste sammen og koste oss, det viktigste er at man tilbringer sin tid med sin kjære. At man ikke får gave betyr ikke at du er mindre verdt, og det er patetisk måte å måle seg selv på. Anonymkode: c5e30...a01 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 Første verdensproblem at mannen ikke gir noen gave, mens folk i U-land sulter til døde Anonymkode: c5e30...a01 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #11 Skrevet 15. februar 2018 Jeg forventet ingenting, fikk en "happy valentines"-klem før han dro på jobb, og så lagde vi ekstra god middag sammen på kvelden. Veldig hyggelig, og ikke noe stress over det Vil heller skjemme hverandre bort i hverdagen enn å måtte ut og handle en ekstra gave. Anonymkode: 448bd...690
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #13 Skrevet 15. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva fikk dere? Jeg fikk ingenting, mens alle venninene mine fikk flotte gaver.. Er ikke noe problem med økonomi her nei, føler han ikke bryr seg om meg. Og er virkelig lei meg! Tanken om at han ikke kjøpte noe, men i morsdag kjøper han kake til moren sin. så er moren mye mer viktigere enn meg da? .. Er så lei.. Anonymkode: e1cb0...71d De aller fleste bryr seg nada om valentinerdagen. Betyr den mye forr deg må du gå foran som et eksermpel og gi din samboer ekstra oppmerksomhet og gaver. Han kan da ikke vite ast du føler deg uelsket fordi noen har lagd en kjøpedag. Anonymkode: 6d08b...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #14 Skrevet 15. februar 2018 Valentinsdagen er for BEGGE, ikke bare kvinnen. Til det har vi kvinnedagen Snakk sammen om dere vil gjøre noe spesielt på sånne dager, kommunikasjon er viktig. Alle kan ikke lese tanker eller skjønne hint. Anonymkode: 0df1f...2d8
Gjest making.a.mess Skrevet 15. februar 2018 #15 Skrevet 15. februar 2018 Ingenting. Han gir ikke noe på morsdag heller. Han syntes slike dager er fjas og jeg er ganske enig. Men vi tenkte å spille brettspill og se film... men så sovnet begge før 20:30 fordi vi var slitne etter en lang dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå