Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja! Hater det. 

Hater å ikke vite hvordan kroppen fungerer !

Jeg hadde vel hva man kaller en kjemisk abort for en uke siden idag,og jeg har lest mye på nett i ettertid og sett at mange bare kaller dette en litt forsinket,litt sterkere mens...så om man skulle sagt det var en mens da,så skal jeg (etter appen min å dømme) ha eggløsning på mandag. Som har stemt ganske greit på syklusen min før dette skjedde. 

Men er dette reelt?! Er dette noe jeg kan tro på? Eller blir alt helt fucka nå pga det som skjedde ? Vil så gjerne tro det er en sjangs for eggløsning på mandag-ish....

Har ikke El tester,jeg orker ikke begynne å stresse med det i tillegg. Har pleid å kjenne El ganske greit tidligere ...

Endret av BethD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo ganske individuelt og vanskelig å svare på. Dersom du ikke får testet for eggløsning får dere bare prøve ha sex annen hver dag nå fremover, så treffer dere uansett :) 

Anonymkode: 5b2c5...dbf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt to tidlige SA i uke 5. Og har kunnet regne første blødningsdag som første syklusdag og syklus har forløpt som normalt videre. Selv etter MA og medisink abort i uke 12 gikk jeg rett i vanlig syklus.

Men som nevnt over, det er individuelt og umulig å gi noe sikkert svar på.

Anonymkode: 371a6...cdf

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt to tidlige SA i uke 5. Og har kunnet regne første blødningsdag som første syklusdag og syklus har forløpt som normalt videre. Selv etter MA og medisink abort i uke 12 gikk jeg rett i vanlig syklus.

Men som nevnt over, det er individuelt og umulig å gi noe sikkert svar på.

Anonymkode: 371a6...cdf

Ja er jo umulig å vite... håper jeg er lik deg ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...