AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg chattet med en fyr på sukker, vi avtalte å møtes, han trodde fredag sist uke passet, men skulle sjekke det ut. Han ventet da til klokken 21.30 dagen før vi evt skulle møtes med å svare. Er ikke det litt vel sent å svare? Da fikk jo ikke jeg evt lagd andre planer dersom han ikke kunne, er det ikke litt mer respekt i det å si i fra litt tidligere på dagen? Hva om jeg hadde tatt en tidlig kveld? Vi hadde heller ikke avtalt tid og sted. Anonymkode: 1ce8c...5e6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Jeg ville tatt det som at han ikke er så interessert i å møtes, med mindre det var noe spesielt som kom opp på kort varsel. Anonymkode: e05f9...8f1
letanglia Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Jeg ville syntes det var noe useriøst, men helt innafor om jeg kunne den dagen selv. Vet at det ikke alltid er så lett å planlegge uken eller vite hvordan humør man er i mange dager i forveien. Hvis det ikke passet hadde jeg bare sagt at det var litt sein tilbakemelding så du har lagt andre planer, og sett om han foreslo en ny dag direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå