AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg ble med en fyr jeg hadde data noen uker på en fest. Vi satt ved et langbord, og han snudde seg bort fra meg og hadde en lang samtale med noen lenger bort på bordet, om noen andre folk og situasjoner igjen som jeg ikke kjente. Det ble ikke mulig å bli med i den samtalen, for han satt da vendt bort fra meg, og samtalen ble veldig intern. De andre som satt rundt var jo folk jeg ikke kjente, men som tydeligvis kjente hverandre godt, og som hadde sine interne samtaler. Så jeg ble sittende og stirre dumt ut i lufta en stund. Jeg følte meg etterhvert ganske tåpelig som bare satt og stirret ut i lufta, så jeg skviste meg forsiktig inn i samtalen til de andre som satt rundt meg. Men jeg følte meg litt dum da og, for det var jo deres interne, litt private samtale, og jeg hadde bare så vidt hilst på dem. Det ble både kjedelig og ganske kleint for meg. Jeg synes jo ikke akkurat at jeg kan dra daten min i armen og be ham inkludere meg sånn midt foran alle heller. Også vil jeg jo heller ikke være den dama som blir med på fest, også kan han ikke ha de samtalene han vil med kompisene, for han må inkludere meg. På den annen side så ville jeg jo selv aldri ha tatt med noen som ikke kjente noen andre på en fest og så ikke passet på at de ikke ble sittende for seg selv! Må si jeg egentlig var mest frista til å snike meg ubemerket ut og møte mine egne venner som var på en pub i byen. Anonymkode: ed139...6bb
letanglia Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Syns han var hensynsløs og passet dårlig på deg her, teit å dra deg med på en fest du ikke kjente noen når han ikke klarer å introdusere deg godt for de og sørge for at de inkluderer deg, eller at han inkluderer deg selv. Forstår at han prater med andre såklart, men ikke lar deg sitte deg å glo i lufta og være utenfor over lengre tid enn et minutt eller to. Han bør være oppmerksom på om du har det bra med jevne mellomrom og ikke vende seg vekk fra deg og oppføre seg som at du ikke er der. Jeg ville ikke greid å se på han som så veldig seriøs etter noe sånt, og tenkt at han kanskje egentlig bare ville briefe med at han data deg uten å egentlig mene så mye seriøst med det. For noen menn så er det liksom status å ha følge med damer på fest, og her brydde han seg åpenbart mer om seg selv enn dere to! 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Hm, godt poeng, jeg har ikke tenkt på det sånn at han kanskje bare hadde meg med for å vise fram at han hadde en dame på gang. Jeg tenkte at det kanskje var ett eller annet åpenbart jeg kunne ha sagt eller gjort i situasjonen, men som jeg bare ikke tenkte på, men jeg kommer ikke på noe, og tydeligvis ingen andre heller. Heldigvis er jeg ferdig med denne fyren nå, bare tenkte på nå om det kanskje var noe smart jeg kunne ha gjort om jeg skulle ha havna i situasjonen igjen. Anonymkode: ed139...6bb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Unngå å havne i den situasjonen, ikke møt daters venner i en sånn sammenheng. Du kan møte f eks to av de på bar eller cafe, men ikke dra på fest og sånn før du allerede er godt kjent med vennene hans. Om du skulle havne i lignende situasjon igjen så legg hånda di på låret hans som en reminder på at du er der, og retter han ikke oppmerksomheten til deg eller inkluderer deg i samtalen da, så dunk han på låret og si at du stikker fordi du skal møte en venninde (og for høflighetens skyld siden vennene hans kanskje hører det, så si med et smil at dere kan jo meldes etterpå, sånn at de ikke får inntrykk av at du er en bitch som ble fornærma , men det gjør du såklart ikke, om du gidder å snakke med han igjen så ta det dagen etter når han er edru å si at det ikke er greit å etterlate deg som en statue alene på den måten og at du følte deg tilside satt og urespektert og driti ut, og at han driter seg ut med å være sånn mot deg for da mister han deg om det er sånn han pleier å holde damene sine utafor) Anonymkode: 74bb2...bac 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Det høres fornuftig ut! Jeg må nok øve litt på å kjenne igjen de situasjonene hvor jeg må stå opp for meg selv og si tydelig ifra. Anonymkode: ed139...6bb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Fryktelig hensynsløst! Vitner om at han ikke respekterer deg. Anonymkode: a4d07...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå