Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i rundt tre år nå, og ble samboere for litt over et halvt år siden. Det går helt ok. Vi krangler ikke like mye som jeg på forhånd trodde vi kom til å gjøre. MEN, i det siste har jeg begynt å tenke på at vi kanskje ikke er så "soulmates" som vi først skulle ha det til. Jeg kjeder meg rett og slett!! Vi har absolutt INGEN felles interesser! Prøver å foreslå ting, f.eks: cafèturer, trening, osv, osv. men det gidder han rett og slett ikke. Det eneste han gidder når vi omgås er data og tv.

Føler meg også ganske nedprioritert enkelte ganger. Er fullt klar over at jeg er veldig hjemmekjær av meg, og han liker å feste. Skjønner også at han har et behov for å være sammen med kamerater av og til, men føler meg så alene....

Er det meg det er noe galt med, eller bør jeg kanskje vurdere å slå opp? Elsker ham utrolig høyt, og vet at han også elsker meg... Tror det blir et tungt brudd... :-(

Hva mener dere?

Noen som har noen erfaringer å meddele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har noe bra svar og gi deg.

Men det aller beste hadde vel vært om dere kunne ha satt dere ned å pratet.

Du kunne ha foreslått at en kveld i blant er det bare dere 2.At dere kan gjøre noe sammen.f.eks kino,leie en film,kose dere med god mat.

Koldbruna

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg virker det som dere har gått inn i forholdet med helt forskjellige forventninger. Hva med å rett og slett prate om hva dere mener et forhold bør innebære?

Skrevet

Tusen takk for svar..

Men vet ikke helt hvordan jeg skulle fått sagt det. Bare kjeder meg så sinnsyyyykt. Han er helt i sin egen verden med pc'n oppi fanget konstant. Og tro meg, vi har pratet om det :)

Skrevet
Tusen takk for svar..

Men vet ikke helt hvordan jeg skulle fått sagt det. Bare kjeder meg så sinnsyyyykt. Han er helt i sin egen verden med pc'n oppi fanget konstant. Og tro meg, vi har pratet om det :)

Men hva sier han da?

Skrevet

Hva med å inngå et kompromiss? Han blir med deg innimellom på ting på dagen - trening, turer eller hva det møtte være - og du blir med ut på byen i blant? Eller vil han helst alene med kompisene på byen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver og har ikke så mye oppmuntring å gi. Enten må du akseptere at dere er forskjellige og ønsker forskjellige ting, ellers må du bryte ut. Du vil aldri klare å forandre han med mindre han ønsker det selv. Sånn er det bare dessverre........

Skrevet

Jeg ville droppet alle illusjoner om "soultmates" og lignende, hvis jeg var deg. Med mindre du er en karakter på i en roman eller såpeopera, eksisterer ikke noe slikt. Se bare på skilmissetallene i Norge og vesten forøvrig. Kall meg gjerne kynisk. :wink:

Om han er noe å satse på, kan du bare selv vurdere. Ville du vært "lykkeligere" som singel? Det er fordeler og ulemper ved å være i alle slags forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...