AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Litt skeptisk til å date en som sier at han jobber mye hjemmrfra og som aldri hadde taklet en "slavejobb". ( sånn som jeg har) Grunnen til min skepsis skyldes nok erfaringer. Min eks var mye hjemme og "latet" seg istedenfor å jobbe. Han hadde ikke veldig godt betalt og han var mye på facebook. Da helgen endelig kom, ville han ut av huset mens jeg ville være hjemme. Vi var ikke synkroniserte. Han hadde trent nidt på dagen, mens jeg skulle trene på kvelden. Da ble han gretten fordi vi burde ha tid sammen. Da moren min ble syk og gikk hjemme, havarerte nesten ekteskapet. Så, er skeptisk. Hadde dere taklet det? Anonymkode: b8517...d52
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Hvis han faktisk jobber så ser jeg ikke problemet. Men å nave og leve på flaskepant er ikke å jobbe. Anonymkode: 22b17...5d6 1
B.Wooster Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han faktisk jobber så ser jeg ikke problemet. Men å nave og leve på flaskepant er ikke å jobbe. Anonymkode: 22b17...5d6 Den som vil leve på flaskepant, må nok ut av huset det meste av dagen. 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt skeptisk til å date en som sier at han jobber mye hjemmrfra og som aldri hadde taklet en "slavejobb". ( sånn som jeg har) Grunnen til min skepsis skyldes nok erfaringer. Min eks var mye hjemme og "latet" seg istedenfor å jobbe. Han hadde ikke veldig godt betalt og han var mye på facebook. Da helgen endelig kom, ville han ut av huset mens jeg ville være hjemme. Vi var ikke synkroniserte. Han hadde trent nidt på dagen, mens jeg skulle trene på kvelden. Da ble han gretten fordi vi burde ha tid sammen. Da moren min ble syk og gikk hjemme, havarerte nesten ekteskapet. Så, er skeptisk. Hadde dere taklet det? Anonymkode: b8517...d52 Hadde spurt hva han jobber med. - Og stille notert meg innstillingen om at fast jobb med normale rutiner defineres "snakkes ned". Konklusjon: Blitt litt avventende småskeptisk. Anonymkode: 4b14b...02f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Pleide din eks å late som han hadde fulltidsjobb der han jobbet hjemmefra? Jeg ser ikke koblingen mellom noen somsitter hjemme og later seg og noen som jobber hjemmefra. Hvorfor er disse automatisk like i ditt sinn? Anonymkode: bdca7...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå