AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Update 1. I går dro jeg ikke på butikken fordi jeg fikk ikke penger fra vipps, og får ikke før imorgen men jeg prøvde med nudler og jeg la ikke på meg noe, heldigvis. Jeg tror faktisk at man kan gjøre det med sikkerhet. Idag fikk jeg også en fantastisk fin valentines gave av : D wiii. Så da kan jeg gjøre litt i dag å, konfekter er jævlig digg :D Anonymkode: 6d8b1...d6c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ok. 18 minutter siden, EvaLena skrev: Er du livredd for å legge på deg eller? Jeg har ikke sagt noe. Anonymkode: 6d8b1...d6c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 @Yvonne om det er mulig bør du spore opp denne brukeren og utestenge Anonymkode: 665d6...e86 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 @Papirfly Anonymkode: 665d6...e86 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Yvonne om det er mulig bør du spore opp denne brukeren og utestenge Anonymkode: 665d6...e86 Dette er anonym. Ingen muligheter, de har ikke lov til å spore opp folk. Om ikke du prøver å ta selvmord eller tar selvmord mens du skriver tråd. Sånn er det, de har ikke lov! Anonymkode: 6d8b1...d6c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er anonym. Ingen muligheter, de har ikke lov til å spore opp folk. Om ikke du prøver å ta selvmord eller tar selvmord mens du skriver tråd. Sånn er det, de har ikke lov! Anonymkode: 6d8b1...d6c Joda, moddene kan sjekke hvem som skriver under AB og utestenge denne personen. TS blir nok tvangsinnlagt om ikke alt for lenge. Er bare et spørsmål om tid før det blir plukket opp. Da blir det enten å spise eller få sonde og så blir døra inn til do låst en time etter måltid sånn at det ikke er mulig å kaste opp. Når man er så alvorlig syk som TS er hjelper det ikke å si at det er helsefarlig fordi hjernen slutter å fungere på den måten når man får i seg for lite fett over tid. Anonymkode: a4455...35e 1
Sillyline Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 Sikker på at dette ikke er et troll? 1
Anglofil Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg