AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Hei, dette er teit, jeg vet det. Vi har kjent hverandre i månedsvis, mye kontakt, men bare møttes to ganger. Fant hverandre på tinder, så intensjonene burde være relativt klare for begge to. Vi møttes sist for et par dager siden, og jeg synes det gikk fint. Han sendte en litt rar mld etterpå som kunne tolkes begge veier, men der og da tolket jeg den positivt. Nå merker jeg at han ikke er interessert, ettersom jeg ikke hører fra han slik som jeg pleier. Og har da to valg: 1. Gi faen og ikke gjøre noe 2. Sende mld om at jeg skjønner tegningen, og at han godt kunne sagt fra Nr 2 er det jeg har lyst til å gjøre, men skjønner jo at det ikke vil føre til noe positivt. Hva synes dere folkens? Anonymkode: 540c9...6c6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Den rare meldingen han sendte, var det egentlig en måte å avslutte på som du mistolket? Anonymkode: 39cd9...54a
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Det du vil hvis du er avvist. Får ikke lønn i himmelen for å være grei mot folk som går sin vei. Anonymkode: 39691...588
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den rare meldingen han sendte, var det egentlig en måte å avslutte på som du mistolket? Anonymkode: 39cd9...54a Nei, det gikk mer på mine forventninger til treffet, han nevnte ikke seg selv. Anonymkode: 540c9...6c6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2. Sende mld om at jeg skjønner tegningen, og at han godt kunne sagt fra Jeg hadde nok sendt noe.. men ikke skrevet det sånn. Kanskje mer som hva mener du? Eller er det noe du vil si? Anonymkode: 522ab...db7
Cuntzilla Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 Hvis du sender en passiv-aggressiv melding til en som er litt ullen eller konfliktsky, så får du gjerne bare et ullent svar eller ingen svar tilbake. Begge deler kommer til å irritere deg enda litt mer enn dette gjør allerede, så ville blåst i det for egen del. Den meldingen du fikk som kunne tolkes begge veier og du tok positivt: ta den negativt så har du kanskje svaret ditt allerede uansett? Hvis ikke så er det jo et tredje alternativ her, nemlig sende en helt vanlig melding og spørre på en normal og ikke bitter måte hvordan det går og om man skal treffes igjen eller legge det dødt. 7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Hvis du sender en passiv-aggressiv melding til en som er litt ullen eller konfliktsky, så får du gjerne bare et ullent svar eller ingen svar tilbake. Begge deler kommer til å irritere deg enda litt mer enn dette gjør allerede, så ville blåst i det for egen del. Den meldingen du fikk som kunne tolkes begge veier og du tok positivt: ta den negativt så har du kanskje svaret ditt allerede uansett? Hvis ikke så er det jo et tredje alternativ her, nemlig sende en helt vanlig melding og spørre på en normal og ikke bitter måte hvordan det går og om man skal treffes igjen eller legge det dødt. Det kan jeg jo selvsagt, men føler at svaret vil gjøre meg mer skuffet enn jeg er nå. Selv om jeg selvsagt er forberedt på feks "Joda, alt bra her. Jobbet så mye og hatt det så travelt, og får nok ikke tid til å treffes, så kanskje bare legge det dødt, ha det fint" Anonymkode: 540c9...6c6
Gjest N-Nøff Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 Send melding. Så har du gjort ditt. Hvis du tåler svaret
Cuntzilla Skrevet 14. februar 2018 #12 Skrevet 14. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jeg jo selvsagt, men føler at svaret vil gjøre meg mer skuffet enn jeg er nå. Selv om jeg selvsagt er forberedt på feks "Joda, alt bra her. Jobbet så mye og hatt det så travelt, og får nok ikke tid til å treffes, så kanskje bare legge det dødt, ha det fint" Anonymkode: 540c9...6c6 Men hvilket svar håper du å få på meldingen om at du har skjønt det? Han har jo allerede avvist deg på en dårlig måte, hva er liksom best case scenario at han svarer på den, som vil gjøre deg fornøyd og ikke skuffet? 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #13 Skrevet 14. februar 2018 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: Men hvilket svar håper du å få på meldingen om at du har skjønt det? Han har jo allerede avvist deg på en dårlig måte, hva er liksom best case scenario at han svarer på den, som vil gjøre deg fornøyd og ikke skuffet? Haha, jeg sa jo at det var teit. Ønsker jo at han skal svare at jeg tar feil Anonymkode: 540c9...6c6
Cuntzilla Skrevet 14. februar 2018 #14 Skrevet 14. februar 2018 (endret) 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg sa jo at det var teit. Ønsker jo at han skal svare at jeg tar feil Anonymkode: 540c9...6c6 Hehe. Stor forståelse for at man innerst inne vil gjøre mye man vet er teit i sånne situasjoner Samtidig: vi har jo alle gjort noe vi vet er teit, men som vi bare ikke har klart å la være å gjøre, og uten unntak så angrer man etterpå fordi det jo selvsagt var nøyaktig like teit som vi visste Gjør det du tror gjør deg happy, noe du hadde gjort og stått inne for også når alle følelser var borte. Å gi faen tror jeg er det beste på sikt sånn sett, men en del av meg heier også på å konfrontere han, fordi jeg hater når menn tror de kan slippe unna med å bare være litt unnvikende og ghoste. Det er så enkelt å bare være litt mer direkte som de fleste andre voksne mennesker. Burde ikke være lov til å ha tinder engang om man ikke kan kunsten å avvise ordentlig, når dere har snakket så lenge og møttes to ganger så er det ihvertfall obligatorisk med klar beskjed. Kanskje han trodde den meldingen hans var klar beskjed da. Det var noen om forventninger til treffet? Hadde det med sex å gjøre for eksempel? Du skriver at det er åpenbart hvilke intensjoner man har når man er på tinder, det er jo ikke det. En klassisk forskjell er jo at noen er ute etter sex og andre er ute etter kjæreste. Og om så begge er ute etter sistnevnte så er det også en stor forskjell på de som vil starte med å date og se om det kan lede til sex, og de som vil starte med å ha sex og se om det kan lede til dating. Endret 14. februar 2018 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #15 Skrevet 14. februar 2018 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: Hehe. Stor forståelse for at man innerst inne vil gjøre mye man vet er teit i sånne situasjoner Samtidig: vi har jo alle gjort noe vi vet er teit, men som vi bare ikke har klart å la være å gjøre, og uten unntak så angrer man etterpå fordi det jo selvsagt var nøyaktig like teit som vi visste Gjør det du tror gjør deg happy, noe du hadde gjort og stått inne for også når alle følelser var borte. Å gi faen tror jeg er det beste på sikt sånn sett, men en del av meg heier også på å konfrontere han, fordi jeg hater når menn tror de kan slippe unna med å bare være litt unnvikende og ghoste. Det er så enkelt å bare være litt mer direkte som de fleste andre voksne mennesker. Burde ikke være lov til å ha tinder engang om man ikke kan kunsten å avvise ordentlig, når dere har snakket så lenge og møttes to ganger så er det ihvertfall obligatorisk med klar beskjed. Kanskje han trodde den meldingen hans var klar beskjed da. Det var noen om forventninger til treffet? Hadde det med sex å gjøre for eksempel? Du skriver at det er åpenbart hvilke intensjoner man har når man er på tinder, det er jo ikke det. En klassisk forskjell er jo at noen er ute etter sex og andre er ute etter kjæreste. Og om så begge er ute etter sistnevnte så er det også en stor forskjell på de som vil starte med å date og se om det kan lede til sex, og de som vil starte med å ha sex og se om det kan lede til dating. Jeg vet ikke hva han mente med meldingen. Han lurte på om jeg synes det gikk som planlagt, hvor jeg tolket som at han var usikker på om jeg synes det var fint, noe jeg bekreftet at jeg synes. Her burde jeg spurt hva han mente. Han skrev ikke noe mer etter dette. Det siste han sa før han gikk var at vi kunne treffes igjen snart. Skjønner at intensjoner ang sex kontra seriøst forhold kan være forskjellig. Men det har ikke vært konflikt i de intensjonene. Jeg mente bare at alle på tinder vil enten sex eller forhold. Det er jo ikke som om jeg har tatt det ene of the table, ergo er intensjonene like såvidt han vet. Anonymkode: 540c9...6c6
lipglossy Skrevet 14. februar 2018 #16 Skrevet 14. februar 2018 Hadde bare lagt det ligge. Du kjenner jo så vidt typen?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #17 Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, lipglossy skrev: Hadde bare lagt det ligge. Du kjenner jo så vidt typen? Vi har sendt meldinger til hverandre i mange måneder. Så han skylder meg en voksen avvisning. Anonymkode: 540c9...6c6
lipglossy Skrevet 14. februar 2018 #18 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har sendt meldinger til hverandre i mange måneder. Så han skylder meg en voksen avvisning. Anonymkode: 540c9...6c6 Tinder er ofte et lite seriøst sted 1
Cuntzilla Skrevet 14. februar 2018 #19 Skrevet 14. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva han mente med meldingen. Han lurte på om jeg synes det gikk som planlagt, hvor jeg tolket som at han var usikker på om jeg synes det var fint, noe jeg bekreftet at jeg synes. Her burde jeg spurt hva han mente. Han skrev ikke noe mer etter dette. Det siste han sa før han gikk var at vi kunne treffes igjen snart. Skjønner at intensjoner ang sex kontra seriøst forhold kan være forskjellig. Men det har ikke vært konflikt i de intensjonene. Jeg mente bare at alle på tinder vil enten sex eller forhold. Det er jo ikke som om jeg har tatt det ene of the table, ergo er intensjonene like såvidt han vet. Anonymkode: 540c9...6c6 Har du lagt det ene "on the table" da? Om det var lagt opp til sex på date nr 2 og ikke ble noe så kan noen tolke det som at man ikke er spesielt interessert. Her har dere chattet i to måneder og etter et møte for å sjekke om man har like god kjemi irl så er du fremdeles ikke hypp på han liksom.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #20 Skrevet 14. februar 2018 3 minutter siden, Cuntzilla skrev: Har du lagt det ene "on the table" da? Om det var lagt opp til sex på date nr 2 og ikke ble noe så kan noen tolke det som at man ikke er spesielt interessert. Her har dere chattet i to måneder og etter et møte for å sjekke om man har like god kjemi irl så er du fremdeles ikke hypp på han liksom. Mulig at han tenkte at det kunne bli sex, men han gjorde ingen mooves 😂 Anonymkode: 540c9...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå