Gå til innhold

Hvilke BPA-leverandører jobber dere for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det likt organisert eller er det forskjeller når det gjelder oppfølging, kontrakter og papirarbeid?

jobber for uloba og får følelsen av å jobbe for en vernet bedrift. De ansatte bruker ofte laaang tid på å besvare en Mail. Fikk dritsure mailer fra support da jeg ikke hadde fått med meg fristen for å sende inn timelistene og arbeidsleder måtte skrive dispensasjonsliste. Når de først kaller seg support forventer jeg at de er serviceinnstilte.  Dette ble det motsatte:(  selve møtet med dem gjør at jeg kvier meg for å kontakte dem med tanke på å få noen råd hvis noe føles ugreit i jobben. 

Hva er deres erfaringer

Anonymkode: 8b895...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i kommunen. Er bare vikar. Kontrakt og alt sånn har jeg ordnet med arbeidsleder. Har hverken møtt eller snakket med hun som er leder for BPA i kommunen. Hun svarer heller ikke på mine henvendelser og er umulig å få kontakt med. Skjønner at hun har mye å gjøre, men det går an å svare!! Har fått for lite lønn denne måneden og det burde hun da klare å ordne opp i... Ellers er jeg fornøyd. Fikk for liten timelønn i starten og det var det arbeidsleder som oppdager og tok tak i med en gang så jeg fikk etterbetalt. Selv om det egentlig er leder for BPA og ikke arbeidsleders ansvar :)

Anonymkode: dd441...b35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i kommunen. Er bare vikar. Kontrakt og alt sånn har jeg ordnet med arbeidsleder. Har hverken møtt eller snakket med hun som er leder for BPA i kommunen. Hun svarer heller ikke på mine henvendelser og er umulig å få kontakt med. Skjønner at hun har mye å gjøre, men det går an å svare!! Har fått for lite lønn denne måneden og det burde hun da klare å ordne opp i... Ellers er jeg fornøyd. Fikk for liten timelønn i starten og det var det arbeidsleder som oppdager og tok tak i med en gang så jeg fikk etterbetalt. Selv om det egentlig er leder for BPA og ikke arbeidsleders ansvar :)

Anonymkode: dd441...b35

Har heller aldri møtt eller snakket med noen fra uloba face to face. 

Anonymkode: 8b895...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...