AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Del Skrevet 14. februar 2018 Er det likt organisert eller er det forskjeller når det gjelder oppfølging, kontrakter og papirarbeid? jobber for uloba og får følelsen av å jobbe for en vernet bedrift. De ansatte bruker ofte laaang tid på å besvare en Mail. Fikk dritsure mailer fra support da jeg ikke hadde fått med meg fristen for å sende inn timelistene og arbeidsleder måtte skrive dispensasjonsliste. Når de først kaller seg support forventer jeg at de er serviceinnstilte. Dette ble det motsatte:( selve møtet med dem gjør at jeg kvier meg for å kontakte dem med tanke på å få noen råd hvis noe føles ugreit i jobben. Hva er deres erfaringer Anonymkode: 8b895...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Del Skrevet 15. februar 2018 Jobber i kommunen. Er bare vikar. Kontrakt og alt sånn har jeg ordnet med arbeidsleder. Har hverken møtt eller snakket med hun som er leder for BPA i kommunen. Hun svarer heller ikke på mine henvendelser og er umulig å få kontakt med. Skjønner at hun har mye å gjøre, men det går an å svare!! Har fått for lite lønn denne måneden og det burde hun da klare å ordne opp i... Ellers er jeg fornøyd. Fikk for liten timelønn i starten og det var det arbeidsleder som oppdager og tok tak i med en gang så jeg fikk etterbetalt. Selv om det egentlig er leder for BPA og ikke arbeidsleders ansvar Anonymkode: dd441...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Del Skrevet 16. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber i kommunen. Er bare vikar. Kontrakt og alt sånn har jeg ordnet med arbeidsleder. Har hverken møtt eller snakket med hun som er leder for BPA i kommunen. Hun svarer heller ikke på mine henvendelser og er umulig å få kontakt med. Skjønner at hun har mye å gjøre, men det går an å svare!! Har fått for lite lønn denne måneden og det burde hun da klare å ordne opp i... Ellers er jeg fornøyd. Fikk for liten timelønn i starten og det var det arbeidsleder som oppdager og tok tak i med en gang så jeg fikk etterbetalt. Selv om det egentlig er leder for BPA og ikke arbeidsleders ansvar Anonymkode: dd441...b35 Har heller aldri møtt eller snakket med noen fra uloba face to face. Anonymkode: 8b895...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå