AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg fant bare gamle erfaringer når jeg søkte, så er det noen som har nylige erfaringer med goboken, eventuelle andre bokklubber? Anonymkode: 7000b...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella84 Skrevet 14. februar 2018 #2 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Vi meldte oss inn i Go'boken da baby var 2 måneder og er SÅ fornøyd. Alderstilpassede bøker som har slått veldig godt an, og nå er han 11 måneder og ELSKER bøker 😊. Har kjøpt noen bøker i bokhandel også og de har ikke slått an like bra som Go'boken! Endret 14. februar 2018 av Stella84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponyo Skrevet 14. februar 2018 #3 Del Skrevet 14. februar 2018 Har arvet flere fine bøker fra goboken. Synes de er spesielt god på bøker fra 0-2 år, de som er for litt større barn har ikke vært like store favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg er veldig fornøyd! Har en jente på 5 mnd. Hun fikk velkomstpakken før hun ble født og 3 pakker seinere. 2 er avbestilt da vi hadde lignende bøker. Vi får e-post hver mnd med hva som kommer, og kan da trykke "avbestill" om vi ikke vil ha pakken. Greit å slippe å huske det fra gang til gang. Anonymkode: 7c868...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Del Skrevet 14. februar 2018 Vi har vært medlemmer siden baby. Ser de bøkene er nevnte allerede, sammer erfaring her. Barnet har likt dem godt og de har vært flittg brukt. For de som er eldre, før skolen og 1 trinn, er Alf Og Bett-bøkene også morsomme. En bok for hver bokstav med tilhørende cd. Sangene er morsomme og fengende. Tror det er samme band som var med på Newton tidligere. Og nå er det Mine første fakta det går i her. Det følger også med et spill som 2 klassingen min liker godt. Anonymkode: cce5c...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Del Skrevet 14. februar 2018 Mini er 18 mnd og har vært medlem siden han ble født. Har avbestilt noen pakker, men vil si de det siste året har truffet veldig godt! Mink blir kjempeglad når det kommer pakke og vet godt at det er bok. Litt vanskelig i starten, men det er visse begrensninger i hva en 4 mnd gammel baby liker 😉 Anonymkode: 356e9...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Del Skrevet 14. februar 2018 Noen som vet om bokpakkene er forskjellige for gutter og jenter? Jeg nærmer meg termin, og har sååå lyst å bestille velkomsttilbudet, men jeg vet ikke kjønn på babyen og i bestillingsskjemaet skal man krysse av for jente eller gutt. Kan jeg bare la det stå åpent? Anonymkode: 7a5d8...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Del Skrevet 14. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om bokpakkene er forskjellige for gutter og jenter? Jeg nærmer meg termin, og har sååå lyst å bestille velkomsttilbudet, men jeg vet ikke kjønn på babyen og i bestillingsskjemaet skal man krysse av for jente eller gutt. Kan jeg bare la det stå åpent? Anonymkode: 7a5d8...a41 Vi har ikke fått noe kjønnsspesefikt hittil iallefall Anonymkode: 7c868...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå