AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #41 Skrevet 14. februar 2018 Just now, Athleisure said: Ikke alle føler behov for onanering, mens andre dekker behovet ved å ha samleie Det stemmer! Men hun(venn) har ikke hatt sex lenge heller. Anonymkode: 73199...b5f
Rotemor Skrevet 15. februar 2018 #42 Skrevet 15. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er vanlig og fakta. Men vet ikke om hvorfor enkelte lyger akkurat der! Anonymkode: 73199...b5f Hvorfor i all verden tror du folk lyver??? Det er jo helt idiotisk å insistere på!!
Rotemor Skrevet 15. februar 2018 #43 Skrevet 15. februar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer! Men hun(venn) har ikke hatt sex lenge heller. Anonymkode: 73199...b5f Hva så? Man begynner ikke nødvendigvis å onanere av den grunn!! Les deg opp litt, guttunge!
Rotemor Skrevet 15. februar 2018 #44 Skrevet 15. februar 2018 Amatør på kvinner, les her: http://www.kk.no/livstil/sa-ofte-har-kvinner-sex-med-seg-selv-68002532 I undersøkelsen onanerte 38% av kvinnene. Men du tror vel fortsatt at 62% lyver i en spørreundersøkelse antagelig. Jeg synes det er helt forkastelig at du som mann insisterer på at kvinnen lyver. Hold deg fast; Alle har ikke et sexliv!! Hverken alene eller med sin partner.... Vet du ikke det, så vet su veldig, veldig lite om kvinner og veldig, veldig lite om seksualdrift. 1
siwhel Skrevet 15. februar 2018 #45 Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, Rotemor skrev: Amatør på kvinner, les her: http://www.kk.no/livstil/sa-ofte-har-kvinner-sex-med-seg-selv-68002532 I undersøkelsen onanerte 38% av kvinnene. Men du tror vel fortsatt at 62% lyver i en spørreundersøkelse antagelig. Jeg synes det er helt forkastelig at du som mann insisterer på at kvinnen lyver. Hold deg fast; Alle har ikke et sexliv!! Hverken alene eller med sin partner.... Vet du ikke det, så vet su veldig, veldig lite om kvinner og veldig, veldig lite om seksualdrift. For min del syntes jeg onani er en fin måte og finne indre ro på. Eller før en natt søvn.
Rotemor Skrevet 15. februar 2018 #46 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, siwhel skrev: For min del syntes jeg onani er en fin måte og finne indre ro på. Eller før en natt søvn. Jeg elsker å onanere! Men det er virkelig helt normalt at man ikke gjør det også- selv om man ikke har sex. Onani og sex med andre blir nesten to forskjellige ting..
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. februar 2018 #47 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg. Men hun i 38 er ikke jomfru. Hun har hatt masse sex. Forstett er hun veldig aktiv dame. Derfor klarer jeg ikke å tro på det hun sier. Anonymkode: 73199...b5f Kanskje hun kun får orgasme ved sex? Det er hennes privatliv, kanskje hun føler skam på et hvis eller noe? du må jo bare stole på henne når hun sier det. Men er det noe stor greie uansett da? Herregud, slutt å plag dama. Bare la det være. Tror du ikke på det så synd for deg. Hvis du skal lage en diskusjon ut av det, så kan hun fort føle seg klandret. Bare la det være du. Endret 15. februar 2018 av Lilleprinsesse
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #48 Skrevet 15. februar 2018 11 hours ago, Rotemor said: Jeg elsker å onanere! Men det er virkelig helt normalt at man ikke gjør det også- selv om man ikke har sex. Onani og sex med andre blir nesten to forskjellige ting.. Jeg syns du trenger ikke å komme med dine rare kommentarer. Det virker som du bare stopper når folk kommer med sine meninger. La folk til å si sine meninger. Anonymkode: 73199...b5f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #49 Skrevet 15. februar 2018 On 2/14/2018 at 7:14 PM, Minitroll said: Er periode-onanist. Kan gå et halvt år uten, men så har jeg perioder der jeg onanerer 3-4 ganger daglig. Takk for et ærlig kommentar Anonymkode: 73199...b5f
Rotemor Skrevet 15. februar 2018 #50 Skrevet 15. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du trenger ikke å komme med dine rare kommentarer. Det virker som du bare stopper når folk kommer med sine meninger. La folk til å si sine meninger. Anonymkode: 73199...b5f Du forstår norsk svært dårlig når dette er konklusjonen din.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #51 Skrevet 17. februar 2018 On 2/14/2018 at 6:16 PM, AnonymBruker said: Jeg har onanert siden jeg var barn. Det alt fra 1-3 ganger om dagen. Er singel. Har ikke ff. Er 29. Anonymkode: 5efcb...8f4 1-3 ganger om dagen her og. Jeg er 42. Anonymkode: ff146...24b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #52 Skrevet 16. september 2018 Kan være så enkelt som at da man går lenge uten noen form for sex, hverken med seg selv eller andre, så dabber sexlysten og kan etterhvert bli helt borte. Jeg gikk lengere tid enn det uten sex/onani og kjente heller ikke på noen lyst. Fant rett og slett ingen glede av solosex da. Nå onanerer jeg fler ganger i uka, og jo oftere jeg gjør det, jo mer lyst får jeg. Er nå 30. Anonymkode: 2cb5d...c85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå