AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Stillingsbeskrivelsen er slik: Intern stilling= Arbeidsoppgaver: Være et knute punkt for avdelingene i bedriften "Operasjonen" Ansvaret for drift og gjennomføring av skiftet. Dette innebærer: -Søre for flyt i den daglige operasjonen gjennom å styre tilgjengelige ressurser. -Sørge for god skiftovertakelse , videre føring av relevante info til neste skift. -Reagere på, korrigere og rapportere avvik fra planlagt produksjon. Kvalifikasjoner: -God forståelse for bedriften og avdelingene generelt. (Kan alt om bedriften, jeg har selv jobbet i alle avdelingene) -Ønskelig at man har hatt en overordnet rolle tidligere, men ikke et krav. (Nei) -Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig. (Både norsk og engelsk og 2 språk til) Ønskede personlig egenskaper: -Ha et overordnet blikk og en god gjennomføringevne. -Ta selvstendig vlag og løse problemer på eget initiativ. -Komfortabel med ansvar, samtidig ydmyk for egen kompetanse. -Tålmodig og beholder roen ut over en hektisk dag. -Fleksibel i henhold til arbeidstid. Jeg tenker å skrive en vanlig søknad, en hva burde jeg skrive om: Hvorfor jeg passer til jobben? Hvorfor jeg ønsker jobben? Andre relevante tips. Tar imot alt tips Takker på forhånd Anonymkode: ad92d...b19
Bondenisse Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 At du behersker norsk språk bedre enn den som skrev utlysningen? Neida, mer seriøst. Gå over punkt for punkt hvordan du føler deg kvalifisert og hva du kan bidra med. Skriv så litt om motivasjonen for å søke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Sjekk ut CV-nerden. Han har noen gode tips til søknader. Det viktigste er at du får frem hvorfor akkurat du bør få jobben, basert på dine personlige egenskaper og kvalifikasjoner. Husk å kun understreke de jobben spør etter. Ellers blir fort søknaden veldig lang Anonymkode: b370c...274
Gjest HanenIFlokken Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Sender du søknad per post så legger du en pingpongball inni konvolutten
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 På 15.2.2018 den 14.57, HanenIFlokken skrev: Sender du søknad per post så legger du en pingpongball inni konvolutten huh? Anonymkode: e3182...56c
Gjest HanenIFlokken Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: huh? Anonymkode: e3182...56c Da må din søknad ligge øverst i bunken, ellers sklir alle de andre konvoluttene på gulvet
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 På 14.02.2018 den 16.20, AnonymBruker skrev: Stillingsbeskrivelsen er slik: Intern stilling= Arbeidsoppgaver: Være et knute punkt for avdelingene i bedriften "Operasjonen" Ansvaret for drift og gjennomføring av skiftet. Dette innebærer: -Søre for flyt i den daglige operasjonen gjennom å styre tilgjengelige ressurser. -Sørge for god skiftovertakelse , videre føring av relevante info til neste skift. -Reagere på, korrigere og rapportere avvik fra planlagt produksjon. Kvalifikasjoner: -God forståelse for bedriften og avdelingene generelt. (Kan alt om bedriften, jeg har selv jobbet i alle avdelingene) -Ønskelig at man har hatt en overordnet rolle tidligere, men ikke et krav. (Nei) -Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig. (Både norsk og engelsk og 2 språk til) Ønskede personlig egenskaper: -Ha et overordnet blikk og en god gjennomføringevne. -Ta selvstendig vlag og løse problemer på eget initiativ. -Komfortabel med ansvar, samtidig ydmyk for egen kompetanse. -Tålmodig og beholder roen ut over en hektisk dag. -Fleksibel i henhold til arbeidstid. Jeg tenker å skrive en vanlig søknad, en hva burde jeg skrive om: Hvorfor jeg passer til jobben? Hvorfor jeg ønsker jobben? Andre relevante tips. Tar imot alt tips Takker på forhånd Anonymkode: ad92d...b19 Et minimum av kvalifikasjoner for denne jobben bør vel være å kunne skrive en søknad på den Anonymkode: e0e19...2b9
Pysa Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 Vis entusiasme! Fortell hva du liker ved arbeidet, hva som gjør at du trives. Jeg har fått god karakter på muntlig eksamen selv om jeg ikke egentlig kunne svare på oppgaven - fordi jeg viste at faget var noe jeg syntes var gøy! På samme vis får jeg som regel de jobbene jeg søker på fordi jeg liker faget mitt og jobben min. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå