Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Mulig jeg kommer med et dumt spørsmål nå, men jeg spør likevel! Når man bestiller brudepynting, hva innebærer egentlig det, i tillegg til oppsett av hår? Makeup for eksempel - står salongen for produktene - sånn at man kan prøve ulike ting på en prøvetime i forveien, eller har man selv med seg det man skal bruke? Er det vanlig å prøve ulike typer makeup før den store dagen, eller legger man den "vanlige" festmakeupen? K
majan Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Det varierer veldig fra salong til salong om du må ha med sminke selv eller om de har. Der hvor jeg skal sette opp håret der har de sminke så jeg slipper og ha det med hvis jeg skal sminkes der. Mens min venninne må kjøpe sminke til hennes store dag.
anyvold Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 I salongen der jeg sminker bruder gjør frisøren håret og leier inn meg til å gjøre sminken. Jeg har med produkter, men ber bruden ta med egen maskara og gjerne også foundation og leppestift også. Enkelt og greit for at bruden da får på seg produkter som hun vet hun tåler og som hun liker resultatene av, pluss at hun kan ha dem med seg resten av dagen og enklere freshe seg opp. Men jeg foretrekker å bruke mine egne skygger. Jo mer bruden har med selv jo billigere blir det for henne også. Siden jeg ikke får noen utgifter på makeupen jeg bruker på henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå