AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Vet man må få gjøre som man vil i sitt eget hjem, men går det ikke grenser? På vei ut til bilen om morgenen er det søren meg femti prosent sjanse for å se henne bare i BH eller helt uten. Hun later som hun ikke enser at det er noen utenfor, men ser på hele kroppsspråket hennes at hun gjør seg deilig. Og jeg glor ikke så det er sagt, registrerer bare hva som skjer fordi jeg synes det er så sykt rart, flytter blikket og går til bilen. Er en lapp i postkassa helt feil? Anonymkode: 92b7d...c44
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet man må få gjøre som man vil i sitt eget hjem, men går det ikke grenser? På vei ut til bilen om morgenen er det søren meg femti prosent sjanse for å se henne bare i BH eller helt uten. Hun later som hun ikke enser at det er noen utenfor, men ser på hele kroppsspråket hennes at hun gjør seg deilig. Og jeg glor ikke så det er sagt, registrerer bare hva som skjer fordi jeg synes det er så sykt rart, flytter blikket og går til bilen. Er en lapp i postkassa helt feil? Anonymkode: 92b7d...c44 jeg synes heller du skal flytte blikket ditt jeg. Det kan vel ikke være så vanskelig. Anonymkode: 2cbb5...bde 19
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 jeg går som jeg vil i mitt eget hjem, ofte toppløs eller i baren undertøyet. Plager det deg så flytt. Anonymkode: 8c661...3f5 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Så lenge man ikke stiller seg opp i vinduet og bevisst blotter seg, er man i sin fulle rett til å gå i nettoen i sitt eget hjem. Se en annen vei. Når du vet at det er fare for å se ting, så kan du rett og slett la være å se om du ikke vil. Anonymkode: 847c1...cc0 10
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Denne tråden trenger Ugly Naked Guy. Anonymkode: 47e82...4fc 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg går som jeg vil i mitt eget hjem, ofte toppløs eller i baren undertøyet. Plager det deg så flytt. Anonymkode: 8c661...3f5 Jeg ville synes at det var ekkelt å se deg naken i vinduet på linje med en naken mann. Anonymkode: 49473...653 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville synes at det var ekkelt å se deg naken i vinduet på linje med en naken mann. Anonymkode: 49473...653 Da kan du la være å se. Enkelt og greit. Ingen holder deg fast og tvinger opp øyelokkene dine så du er nødt til å se inn andre folks vinduer. Anonymkode: 847c1...cc0 13
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Huff kjenner meg litt skyldig Bor høyt oppe i en studentblokk og har et stort vindu på den ene siden av rommet. Uansett hvor jeg står på rommet mitt så ville det vært mulig å se meg skifte. Ikke kan jeg gå naken ut på badet som jeg deler med flere andre, men jeg prøver å lukke igjen gardinene hver gang jeg skifter (glemmer det ofte, føles skikkelig rart å lukke igjen gardinene kun for å kle på seg...) Det er en parkeringsplass som er utenfor vinduet mitt, ingen barnehage eller annen boligblokk slik at folk skal få direkte innsyn. Så lenge man prøver å ikke se opp på hva beboerne i blokka mi holder på meg så tror jeg det skal gå greit Anonymkode: 2e585...84d 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 Jeg går endel naken/nesten naken innendørs hjemme, - har tørkestativ i stua og må iblant inn der for å finne rene klær etter dusj. Når det er mørkt ute er det jo en viss fare for at noen ser meg, så pleier å være ganske rask.... Naboen din tar det nok ikke så nøye om noen ser henne, men synes likevel ikke at du skal gjøre noe. Hun gjør som hun vil når hun er på egen eiendom. Når hun har undertøy på så viser hun ikke noe mer enn om hun skulle gått i bikini. Anonymkode: 7faf2...114
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 Jeg går som jeg vil hjemme. Hvis jeg fikk en lapp i postkassen hadde jeg bare ledd og tenkt at vedkommende har for mye fritid. Anonymkode: 598a7...ad4 11
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Vet man må få gjøre som man vil i sitt eget hjem, men går det ikke grenser? På vei ut til bilen om morgenen er det søren meg femti prosent sjanse for å se henne bare i BH eller helt uten. Hun later som hun ikke enser at det er noen utenfor, men ser på hele kroppsspråket hennes at hun gjør seg deilig. Og jeg glor ikke så det er sagt, registrerer bare hva som skjer fordi jeg synes det er så sykt rart, flytter blikket og går til bilen. Er en lapp i postkassa helt feil? Anonymkode: 92b7d...c44 Ja, tenk om du må se noen i bare bh 😱 Vært på stranden eller i svømmehallen noen gang? Om du ser henne helt uten bh er vel ikke det krise heller? Hva er egentlig problemet? Du kan vel se en annen vei akkurat idet du har til bilen? Anonymkode: 442b2...c58 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #12 Skrevet 14. februar 2018 Hvor mye skal du ha for kåken din? Anonymkode: e0ee6...c66 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #13 Skrevet 14. februar 2018 Kunne fort vært meg det der. Går ofte mer eller mindre naken ut på kjøkkenet om morgenen for å sette på kaffe før jeg steller meg. Anonymkode: 10165...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #14 Skrevet 14. februar 2018 Alt andre skal bry seg med.. en lapp i postkassa er over streken! Eg vel bare å ikke se inn naboens vinduer!! Man kan selvfølgelig gå naken i sitt eget hjem, uansett kjønn eller hvordan man ser ut. Anonymkode: ce73d...66a 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #15 Skrevet 14. februar 2018 Kunne godt vært meg det der, går gjerne halvnaken for å hente klær eller for å sette på kaffen. Tenker at jeg er lite interessant å se på for naboene, selv om jeg bor i første etasje i blokk. De ser meg jo i bikini på balkongen om sommeren også, så de ser jo ikke noe nytt liksom. Anonymkode: 44c50...b04 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #16 Skrevet 14. februar 2018 Hva er problemet med å se henne i bar overkropp eller i bh? Hadde du reagert likt hvis det var snakk om en mann som gikk i bar overkropp om morgenen? Anonymkode: afc65...df2 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #17 Skrevet 14. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville synes at det var ekkelt å se deg naken i vinduet på linje med en naken mann. Anonymkode: 49473...653 Hadde være mer ekkelt å se deg stå å glo på meg i mitt eget hus. Anonymkode: 5eadb...3dd 4
HalldirV2 Skrevet 14. februar 2018 #18 Skrevet 14. februar 2018 Det er jævlig usømmelig oppførsel av nabokjerringa. Selv har jeg oppfordret naboene mine til å dekke til stol og bordbein, slik jeg selv har gjort, siden de gir seksuelle assosiasjoner. Mildt sagt provoserende at folk ikke har høyere moral i dette landet. Jeg blir mer og mer sikker på at Guds vrede snart vil oversvømme gamle Norge. 9
Gjest supernova_87 Skrevet 14. februar 2018 #19 Skrevet 14. februar 2018 Men hvorfor MÅ du se mot vinduet hennes når du går mot bilen din? Selv om hun skulle bo midt i mot deg er det faktisk en del andre steder å se enn inn i det ENE rommet hun er i. Jeg innrømmer at jeg liker å kikke inn hos folk. Jeg er en fordømt creep. Jeg bare synes det er så interessant at andre har sine helt egne hverdagsliv, så av og til når jeg går i boligfelt kikker jeg mot vinduene, og veldig sjelden er det egentlig folk der. Men det er helt aktivt at jeg ser. Og det tror jeg faktisk det er for ALLE andre når man ser INN hos folk. Så ærlig kan man være. Og når man aktivt oppsøker (med blikket) andres intime/private sfære så får man tåle det man ser. Og holde kjeft om det til andre med mindre man blir vitne til kriminelle handlinger. Folk må da få ha sitt privatliv i fred, uten at du skal sladre om det til Gud og hvermann!
Gjest NotNaomi Skrevet 14. februar 2018 #20 Skrevet 14. februar 2018 Bare sånn fordi jeg ble litt nysgjerrig : hva skulle du ha skrevet på den lappen Ts? "Vennligst kle på deg når du er hjemme"? Jeg tror nok hun allerede vet at det er innsyn,så ville jo vært helt overflødig å "minne"henne på det? En kan virkelig ikke bry seg med at naboen går naken eller halvnaken altså.Det er verre her hvor jeg er nå.Ene naboen spiller piano og synger høyt.Må være det mest tonedøve menneske ever.DET er plagsomt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå