rutti Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 hvor skal jeg gå ut å spise på¨mandag sammen med kjæresten min?
Scheherazade Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Frati i Munkegaten eller Credo på Bakklandet for eksempel. Kjempegod mat, sånn midt på treet-priser. Ellers, den italienske i Nordre, koselig og også god mat.
rutti Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2005 Jonathan hvor er det og hva mat har de der? pris?
~sikka~ Skrevet 12. februar 2005 #5 Skrevet 12. februar 2005 De har god mat - se linken her. Prisene er kanskje bittelitt høyere enn Frati og de der, men atmosfæren og stemningen inn der er veldig flott. Det ligger i kjelleren under Britannia hotell - rett over gata for Frakken.
Gjest Chica Skrevet 12. februar 2005 #6 Skrevet 12. februar 2005 Bare husk på å bestill på forhånd! Kanskje ikke så ille i år når det er på en mandag, men i fjor var det iallfall fullt på mange plasser når vi skulle bestille bord.
~sikka~ Skrevet 12. februar 2005 #7 Skrevet 12. februar 2005 Hehe ja husker det. Ifjor prøvde jeg å bestille samme dag. Eneste stedet det var ledig var på Abelone - og det er værste restauranten jeg har vært på i mitt liv! Vi bestilte til Jonathan for flere uker siden
Murf Skrevet 13. februar 2005 #11 Skrevet 13. februar 2005 vi går heller ut på tirsdag. da er det jo større sjans til å få bord der man vil. Murf
~sikka~ Skrevet 13. februar 2005 #12 Skrevet 13. februar 2005 Hva er abelone? En skikkelig elendig restaurant med ekkel mat og den verste servicen jeg har vært ute for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå