AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Fortell om hvilke type jeans du bruker, hva som er best med den? Blir veldig glad dersom du har en link du vil dele med så jeg får se hvordan den ser ut, ikke minst hvor du har kjøpt den😃 Årsaken til at jeg spør er at jeg har lyst til å kjøpe meg noe nytt og trenger inspirasjon 😃 Anonymkode: e2997...7e3 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Skinny jeans, det er de som passer best til min kropps figur. Liker veldig godt Molly fra Gina Tricot og Jegging Jane fra Cubus.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Vanligvis noe sånn som på bildet under, jeans som er litt høy i livet og med rette ben. Behagelige og kledelige for kvinnelige former, uten at de er for baggy på en måte. Har sånne jeans i både blå og svart, noen av dem har jeg kjøpt vintage. Det verste jeg vet er sånne supersmale skinnyjeans med stretch som er helt tighte nede på ankelen, synes det er veldig vanskelig å kle når man ikke er en radmager 14-åring. Anonymkode: 71ba3...c7e 2
Gjest GoldenLioness Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Tiger jeans. En av få jeans som sitter godt siden jeg har så smale hofter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå