AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Etter at jeg for et år siden ble mamma, har jeg ikke fått freshet meg noe særlig opp. Jeg har hatt kolikkbaby som i tillegg bruker meg som smokk og sover ekstremt dårlig, jeg har ikke sovet godt på 1,5 år 😂 så nå når jeg snart har bursdag kunne jeg tenkt meg en litt «bli ny»-dag! Jeg kunne tenkt meg å farge og stusse håret, farge og forme øyenbryn, vippeextensions, hudpleie og gjerne massasje. Spørsmålet er bare hvor? Og hvordan får jeg gjort alt dette på en mest effektiv måte? Så jeg slipper å dra mellom en haug med salonger for det ene og det andre, og i tillegg time dette? Anonymkode: 3ff22...e7e
Avalon Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Ikke hørt om en frisør kombinert med hudpleie men det er ikke lang vei å gå i sentrum Tips til gode frisører har jeg ikke, men du finner jo Modern Design på Torgterrassen, og det var nå en Nikita i byen også før. Pluss flere andre. Hudpleie/ massasje/ vipper - Anybody (østervåg) - Bareclinic (kirkegaten) - Klinikk Asena (breigata) + utrolig mange andre, flere her har det meste du ønsker utenom frisør så det er bare å sjekke ut nettsidene deres å se hva de tilbyr
candykiss Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Fab lounge på mariero, de har alt på et og samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå