GulSitron Skrevet 16. februar 2018 #21 Del Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, WubWub skrev: Jeg utfordrer videre @carmen81, @calavi, @Blod, @Jolene, @chisandra, @GulSitron , @CaraEvingne, @fitnessjenta , @Zonjë , @Glidelås, @palamina, @Boodelooap og @Den røde fare Wow, jeg har blitt tagget i noe! :D (litt liten omgang med andre mennesker i det siste merker jeg) Jeg er; Tålmodig, flink i jobben min, omtenksom, snill, har evnen til å se meg selv utenfra, omgjengelig, empatisk, barnslig, lettlært, sta (på en positiv måte), har evnen til å se flere løsninger på et problem. Det er de jeg kommer på i farten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 16. februar 2018 #22 Del Skrevet 16. februar 2018 Så hyggelig, @WubWub Jeg er omsorgsfull, snill, åpen og en god venninne. Utfordrer videre @Snuppah00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. februar 2018 #23 Del Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg er en god lytter, omsorgsfull, rettferdig og vitebegjærlig. Da utfordrer jeg @Salka og @Axl Tusen takk, @Catalina Culès Jeg er ikke flink til å si positive ting om meg selv, men jeg er en god lytter, empatisk, rettferdig og omsorgsfull. Og så har jeg skikkelig kattetekke! Alle katter kommer til meg og begynner å male og kose, selv de aller mest nervøse selv om jeg aldri har møtt dem før. Eierne tror ikke sine egne øyne. Kanskje pusene skjønner hvor høyt jeg elsker katter og derfor stoler på meg, jeg vet ikke. Jeg liker også å tro jeg har god humor, spørs om så mange er enig i det da, haha. Da utfordrer jeg @An0nymBruker og @Winza (håper du ser dette, Winza og kommer tilbake!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 16. februar 2018 #24 Del Skrevet 16. februar 2018 4 timer siden, WubWub skrev: Jeg utfordrer videre @carmen81, @calavi, @Blod, @Jolene, @chisandra, @GulSitron , @CaraEvingne, @fitnessjenta , @Zonjë , @Glidelås, @palamina, @Boodelooap og @Den røde fare Jeg tror jeg er et relativt ukomplisert vesen å forholde seg til. Selvironisk. Optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 16. februar 2018 #25 Del Skrevet 16. februar 2018 5 timer siden, WubWub skrev: Jeg utfordrer videre @Jolene, Takk for utfordring! Flink til å lytte Empatisk Kjærlig Arbeidsjern Hjelpsom Jeg utfordrer: @Chloe87, @Hottrio, @Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zonjë Skrevet 16. februar 2018 #26 Del Skrevet 16. februar 2018 5 timer siden, WubWub skrev: Jeg utfordrer videre , @Zonjë , Selvskryt Men jeg liker at jeg for det meste alltid er positiv og at jeg klarer å se negative ting med en positiv vinkling, jeg liker å være glad! Også liker jeg at jeg er omsorgsfull og bryr meg om andre. Jeg er kanskje ikke verdens smarteste, men jeg lærer ting raskt og har god forståelse og logisk sans. Også har jeg verdens beste humor Så var det å utfordre noen andre da @abrasiveRefraction Siden du er den eneste jeg kommer på brukernavnet til akkurat nå, grunnet det med hesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 16. februar 2018 #27 Del Skrevet 16. februar 2018 7 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg er en god lytter, omsorgsfull, rettferdig og vitebegjærlig. Da utfordrer jeg @Salka og @Axl Jeg er også en god lytter, og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. februar 2018 #28 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) På 14.2.2018 den 15.51, Hulderen skrev: For en trivelig tråd Man må jo bare ta i mot utfordringen! Gode egenskaper ved meg selv, la meg se ... - Jeg er en god lytter, mange betror seg til meg. - Jeg holder på hemmeligheter, ikke noe som blir betrodd meg går videre. - Jeg har et positivt syn på livet, ser etter muligheter i stedet for begrensninger. - Jeg er løsningsorientert, og rask til å tilpasse meg nye situasjoner. Beklager at jeg er så sen med å følge opp at du mistet troen på meg. Positive egenskaper ved meg: Jeg er som ugresset. Tråkk meg ned, riv meg opp med roten og hell alt mulig over meg, men jeg reiser meg igjen. Jeg er svært lett å glede, og bare litt smil og latter, så glemmer jeg alt tungt i livet. Jeg er åpen og ærlig. Når jeg gråter, så ler jeg 10 minutter etterpå. (Jeg har venner som er like, så når vi trenger hverandre for å lufte vansker, så ender det hver gang med latter. Gråt i maks 10 min, og så ler vi til problemet er ufarlig og lite i 2- *hvor lang tid vi har * timer. Herregud hvor glad jeg er for mine venner, og jeg tror også jeg er en god venn tilbake.) Jeg er nysgjerrig på ALT. Seriøst alt... kanskje med unntak av sport og bilmotorer. Med rette formidler hadde jeg antagelig funnet det spennende og. (Jeg elsker mennesker som brenner for noe!) Til min fars fortvilelse er jeg som Pippi, og sier "Det har jeg ikke forsøkt før, så det klarer jeg sikkert." Det hender derfor at jeg går på trynet, men så er jeg jo som ugresset... (Selv om min far får grå hår av dette, så synes jeg selv at det er en positiv egenskap.) Må finne nicket, så skal jeg legge til de jeg utfordrer. Jeg utfordrer @dk73, @Blondie65 og @Lou Salome Endret 17. februar 2018 av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boodelooap Skrevet 17. februar 2018 #29 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) @WubWub Sliter med å finne positive ting ved meg selv, men etter en stund med tenkning kom jeg fram noe likevel: Dømmer ikke. Lite hevngjerrig og hatefull. Snill (hva nå det det betyr). Reflektert. Prøver å se en sak fra flere sider, og å bruke system to tenkning til fordel for system en. Omsorgsfull. Prøver virkelig følge med når folk snakker til meg, selv om jeg kan slite med konsentrasjonen til tider. Endret 17. februar 2018 av Boodelooap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2018 #30 Del Skrevet 17. februar 2018 Takk for utfordringen @Trolltunge. Jeg er snill og omtenksom og flink til å sette meg mål og nå dem - selv om målet eller kursen av og til må justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. februar 2018 #31 Del Skrevet 17. februar 2018 20 timer siden, Trolltunge skrev: Beklager at jeg er så sen med å følge opp at du mistet troen på meg. Positive egenskaper ved meg: Jeg er som ugresset. Tråkk meg ned, riv meg opp med roten og hell alt mulig over meg, men jeg reiser meg igjen. Jeg er svært lett å glede, og bare litt smil og latter, så glemmer jeg alt tungt i livet. Jeg er åpen og ærlig. Når jeg gråter, så ler jeg 10 minutter etterpå. (Jeg har venner som er like, så når vi trenger hverandre for å lufte vansker, så ender det hver gang med latter. Gråt i maks 10 min, og så ler vi til problemet er ufarlig og lite i 2- *hvor lang tid vi har * timer. Herregud hvor glad jeg er for mine venner, og jeg tror også jeg er en god venn tilbake.) Jeg er nysgjerrig på ALT. Seriøst alt... kanskje med unntak av sport og bilmotorer. Med rette formidler hadde jeg antagelig funnet det spennende og. (Jeg elsker mennesker som brenner for noe!) Til min fars fortvilelse er jeg som Pippi, og sier "Det har jeg ikke forsøkt før, så det klarer jeg sikkert." Det hender derfor at jeg går på trynet, men så er jeg jo som ugresset... (Selv om min far får grå hår av dette, så synes jeg selv at det er en positiv egenskap.) Må finne nicket, så skal jeg legge til de jeg utfordrer. Jeg utfordrer @dk73, @Blondie65 og @Lou Salome Når ingen av de tre jeg utfordret svarte, så ble jeg redd for at dere ikke likte utfordringen og dermed feiget jeg ut. Flott at du likevel tok utfordringen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dk73 Skrevet 25. februar 2018 #32 Del Skrevet 25. februar 2018 På 17.2.2018 den 1.29, Trolltunge skrev: Beklager at jeg er så sen med å følge opp at du mistet troen på meg. Positive egenskaper ved meg: Jeg er som ugresset. Tråkk meg ned, riv meg opp med roten og hell alt mulig over meg, men jeg reiser meg igjen. Jeg er svært lett å glede, og bare litt smil og latter, så glemmer jeg alt tungt i livet. Jeg er åpen og ærlig. Når jeg gråter, så ler jeg 10 minutter etterpå. (Jeg har venner som er like, så når vi trenger hverandre for å lufte vansker, så ender det hver gang med latter. Gråt i maks 10 min, og så ler vi til problemet er ufarlig og lite i 2- *hvor lang tid vi har * timer. Herregud hvor glad jeg er for mine venner, og jeg tror også jeg er en god venn tilbake.) Jeg er nysgjerrig på ALT. Seriøst alt... kanskje med unntak av sport og bilmotorer. Med rette formidler hadde jeg antagelig funnet det spennende og. (Jeg elsker mennesker som brenner for noe!) Til min fars fortvilelse er jeg som Pippi, og sier "Det har jeg ikke forsøkt før, så det klarer jeg sikkert." Det hender derfor at jeg går på trynet, men så er jeg jo som ugresset... (Selv om min far får grå hår av dette, så synes jeg selv at det er en positiv egenskap.) Må finne nicket, så skal jeg legge til de jeg utfordrer. Jeg utfordrer @dk73, @Blondie65 og @Lou Salome Takk takk Er nok en person som alltid er i godt humør. Ikke redd for å kaste meg ut i ting. Lett for å ta ledelse og lede andre. Er sikkert derfor jeg har jobbet som leder i mange år og bygd opp firmaer. er nok veldig målbevisst og når mine mål( noen tar kanskje litt lengre tid å nå...men gir meg aldri). blir sett på som veeeeldig omgjengelig og lite dømmende av andre. Ser vel det beste i alle til det motsatte er bevisst(har nok medført at jeg har gått på noen smeller). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå