AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Dere modne kvinner,hva er det dere ser i yngre menn? Det er jo ingen hemmelighet at vi litt yngre,ser så mye deilig med dere litt eldre. For min del må det være erfaringen og selvsikkerheten. Tror faktisk ikke det finnes noe flottere en en moden kvinne med flotte former. Så da lurer jeg på dere,er det noen av dere der ute som ser noe i unge menn? Anonymkode: 5f2b0...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere modne kvinner,hva er det dere ser i yngre menn? Det er jo ingen hemmelighet at vi litt yngre,ser så mye deilig med dere litt eldre. For min del må det være erfaringen og selvsikkerheten. Tror faktisk ikke det finnes noe flottere en en moden kvinne med flotte former. Så da lurer jeg på dere,er det noen av dere der ute som ser noe i unge menn? Anonymkode: 5f2b0...2f9 Litt usikker på hva du legger i "modne" kvinner. Jeg er 40 og føler meg fortsatt som om jeg er 30. Tilsvarende synes jeg menn på "min alder" er dritkjekke - men det er bare det at jeg har blitt 10 år eldre siden sist jeg sjekket hva som var "min alder" . Jeg ser ikke nødvendigvis ut som om jeg er 40, så vet ikke helt hva du legger i "moden kvinne med flotte former". Menn i midten av/slutten av 20-åra kan være veldig kjekke og har ikke startet "forfallsprosessen". Viktig for meg at kroppen er bra. Ikke mange menn i 40-50-åra som har veldig bra kropp.... Anonymkode: 15d13...67a 2
Kragebein Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Rotemor Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Hva mener du med yngre menn egentlig? Jeg liker generelt menn som er yngre enn meg, men ikke unge menn. Det blir lett for ungdommelig og umodent. 1
bullehurk Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Rent seksuelt er dette den klart beste komboen. Begge er sånn ca på sin seksuelle topp i livet. Når det gjelder forhold generelt kan det gå bra, men ikke noen drømmeoppskrift.
Perle Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 Ser ikke selv på seg selv som "moden" jeg er 33 (moden er for meg 55+) og min samboer et nenesten over åtte år yngre enn meg, dvs 25. Vet ikke om det kan betraktes som"yngre". Jeg elsker ham fordi han er den han er. Elsker også at han ikke kommer med noen "bagasje" og er frimodig og fordomslls, leksen og pen. -Når dette er sagt, har jeg egentlig alltid vært mer tiltrukket av eldre menn, og hadde helt ærlig funnet det mersannsynlig at jeg ble i sammen med en på 50 enn en på 25. Kjærlighet kan ikke planlegges! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Altså yngre menn 20-21. Når jeg tenker på en voksen dame,så må det være 35-50. Selv er jeg 21, og føler meg mer tiltrukket av de i den alderen. Det er så deilig når de er selvsikre(og fortsatt har sexy undertøy Anonymkode: 5f2b0...2f9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Jeg liker best eldre damer, gjerne 40+. Liker å bli hauset litt med og bli dominert. Hun jeg har som ff nå, hun er 41. Hun er superdeilig og helt fantastisk i forhold til sex. Vet ikke hva, men det må være hennes kropp og erfaringer. Jeg holder bokstavelig talt å dø hver gang hun gir meg orgasme og gjett, det blir noen på en hel kveld. G19 Anonymkode: dfbe9...a44
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #9 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker best eldre damer, gjerne 40+. Liker å bli hauset litt med og bli dominert. Hun jeg har som ff nå, hun er 41. Hun er superdeilig og helt fantastisk i forhold til sex. Vet ikke hva, men det må være hennes kropp og erfaringer. Jeg holder bokstavelig talt å dø hver gang hun gir meg orgasme og gjett, det blir noen på en hel kveld. G19 Anonymkode: dfbe9...a44 Hvor finner du disse? Anonymkode: 5f2b0...2f9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #10 Skrevet 15. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner du disse? Anonymkode: 5f2b0...2f9 Litt tilfeldig faktisk. Denne gang ble jeg rett og slett med henne hjem etter en litt fuktig tur på byen. Det ble bare helklaff😊 Anonymkode: dfbe9...a44
SlemUlv Skrevet 15. februar 2018 #11 Skrevet 15. februar 2018 Hva jeg tenger da jeg ser gutter i den alderen? At de sikkert hadde passet fint med en av mine søstre, som er 12-13 år yngre en meg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 Er g20, å syndes og ønsker (derfor prøver og oppsøke på tinder) 30-45år damer. Liker at de er modne og har erfaring. Anonymkode: a43d0...dbf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er g20, å syndes og ønsker (derfor prøver og oppsøke på tinder) 30-45år damer. Liker at de er modne og har erfaring. Anonymkode: a43d0...dbf Enig med deg, er selv 19 og sammen med ei på 41. Hun er himmelsk og gir meg ekstreme orgasmer Anonymkode: dfbe9...a44
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 Synes det er patetisk når smågutter prøver seg på damer som strengt tatt kunne være moren. Og visa versa. Er 40 og synes alle under 32 er små søte folk. Altså ikke noe tiltrekkende. Anonymkode: 31677...eee
Modent Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 Hei. Som kvinne på nesten 50, er det tidvis litt rart og bli prøvd sjekket opp av menn som er nesten 25 år yngre enn meg. Har og opplevd at kamerater av min sønn har prøvd å sjekke meg opp. Det er vist en ide om at alle kvinner er MILF, men det er vi ikke. Men må innrømme at jeg en tid hadde en ff i begynnelsen av 20 årene, og det funket en stund men ble lei av at han dessverre tok meg for gitt. Har nå en voksen ff på 45 og det funker bra
Gjest Flørtepus Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 Skulle gjerne funnet en mann som var litt yngre enn meg. Synes de fleste menn er på utkikk etter yngre damer. Er selv 46 og synes menn på min aler eller eldre er satt. en på inntil 10 år yngre tenger jeg er passende for meg. Har da litt erfaring og lev en stund, vil jo ikke bare ha sex men en partner for resten av livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå