Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg hvor jeg kan kjøpe denne? Jeg leter og leter gjennom nettet, men finner ikke.

E48D9B05-F841-478A-8CDA-67738B6247D7.jpeg

Anonymkode: 54017...46b

Videoannonse
Annonse
Gjest hva som helst
Skrevet

Tror det er en Acer Aspire V3, men kan se ut som den er utgått.

Skrevet
2 timer siden, Guile skrev:

https://www.finn.no/111844479

Eller bruk prisjakt og sett filter på farge:hvit. 

Var ikke den jeg leter etter.

Skrevet

Hvor fikk du bildet fra?

Anonymkode: 4bce4...318

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke den jeg leter etter.

Ah, ok. Men hvis du ser etter en utgått modell er det litt håpløst. Hvorfor skal du ha akkurat den på bildet? Sier du litt om hva du trenger så finnes det garantert et alternativ der ute. 

Skrevet
18 minutter siden, Guile skrev:

Ah, ok. Men hvis du ser etter en utgått modell er det litt håpløst. Hvorfor skal du ha akkurat den på bildet? Sier du litt om hva du trenger så finnes det garantert et alternativ der ute. 

Ja, jeg er fullt klar over det, server liksom litt typisk meg å være sent ute. Vil ha akuratt denne fordi jeg er fornøyd med acer, og jeg vil ha hvit fordi jeg er drittlei av svarte laptoper.

Skrevet
5 timer siden, Guile skrev:

Så basically vil du ha en hvit laptop? Hvilket merke som står på den er egentlig mindre viktig, en dyr Lenovo er sannsynligvis av bedre kvalitet enn en billig Acer (tilfeldig eksempel). 

Hva med denne?

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4577991

Som skrevet, alltid vært fornøyd med acer. Og den skal være helt hvit, tom tastaturet. Ikke meningen å være vanskelig.

Skrevet

Jeg prøver heller ikke å være vanskelig. Jeg har vært fornøyd med Acer selv, det er ikke det. Jeg prøver bare å fortelle deg at "Acer" ikke automatisk betyr "bra" - det er en stor produsent som har en mengde modeller på markedet. Noen er gode og noen er ikke gode. Sånn er det med alle produsenter. 

Jeg sjekket nå Prisjakt med filtrene Acer og hvit, og det er bare den modellen du har funnet som er helt hvit, tastatur og alt. Og den selges ikke lenger. Så da er det bruktmarkedet i såfall. :-/

Skrevet
På 15.2.2018 den 19.42, Guile skrev:

Jeg prøver heller ikke å være vanskelig. Jeg har vært fornøyd med Acer selv, det er ikke det. Jeg prøver bare å fortelle deg at "Acer" ikke automatisk betyr "bra" - det er en stor produsent som har en mengde modeller på markedet. Noen er gode og noen er ikke gode. Sånn er det med alle produsenter. 

Jeg sjekket nå Prisjakt med filtrene Acer og hvit, og det er bare den modellen du har funnet som er helt hvit, tastatur og alt. Og den selges ikke lenger. Så da er det bruktmarkedet i såfall. :-/

Jeg vet det og jeg mener heller ikke at du er vanskelig, du prøver jo bare å gi meg råd og tips. Vel,,den eneste 😂

Det finnes en på Finn, men slike ting kjøper jeg ikke på Finn, ting og tang OK, men elektro og slike ting nei.

Jeg vet, jeg er vel 2 år seint ute med helt hvit laptop. Typisk my luck:phaedra:

Skrevet
On 2/16/2018 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet det og jeg mener heller ikke at du er vanskelig, du prøver jo bare å gi meg råd og tips. Vel,,den eneste 😂

Det finnes en på Finn, men slike ting kjøper jeg ikke på Finn, ting og tang OK, men elektro og slike ting nei.

Jeg vet, jeg er vel 2 år seint ute med helt hvit laptop. Typisk my luck:phaedra:

Mulig noen ande mener har helt hvit da, dersom det er viktig for deg.

Anonymkode: 48209...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...