Gå til innhold

Fotmassasje maskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har peiling på en god maskin som masserer føtter? Har sett en på butikken her. Men vil sjekke litt rundt om. Så kom gjerne med tips :)

Anonymkode: ce050...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt avhenger litt av hva du ønsker... Finnes mange på markedet i forskjellige prisklasser. Jeg kjøpte en fra Komplett, fra merke iiglo eller noe. Bra programmer, men synes det var grusomt vondt siden man ikke kunne stille styrke. Min mor elsker den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har peiling på en god maskin som masserer føtter? Har sett en på butikken her. Men vil sjekke litt rundt om. Så kom gjerne med tips :)

Tenker du på et fotbad? Det er penger ut av vinduet. Enklere Liv sin fotmasasje er heller ikke verdt prisen. 

Jeg har kjøpt en nakkemasasje type slipemaskin. Den kan brukes over alt på kroppen også føttene. 

Anonymkode: f1267...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Tenker du på et fotbad? Det er penger ut av vinduet. Enklere Liv sin fotmasasje er heller ikke verdt prisen. 

Jeg har kjøpt en nakkemasasje type slipemaskin. Den kan brukes over alt på kroppen også føttene. 

Anonymkode: f1267...483

Hadde faktisk tenkte å kjøpe enkle liv sin fotmassasje. Hva synes du ikke var bra med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotmassereren til Enklere Liv er god, men kan for noen oppleves litt vond i starten. Beste beskrivelsen er som om føttene på en måte blir vakumpakket :fnise: Den tar også litt godt tak bak på hælene, nesten som om man blir holdt fast. Jeg fant den litt vond og ubehagelig i starten, men etter å ha tilvendt meg til å bruke den så er den veldig bra. Den treffer akupunturpunktene i føttene, noe som gjør den veldig effektiv. 

Ser den har fått jevnt over god kritikk inne på Enklere Liv sin hjemmeside og. Den er som med alle andre produkter i dag; alle kan ikke like alt ;) 

Har du en Enklere Liv butikk i nærheten ville jeg tatt en tur innom og sett om de har den som utstillingsmodell, det har de på butikken i Drammen i hvert fall. Da får du prøvd før du kjøper :) 

Anonymkode: 7024c...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...