Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjent en type i mange år. Vi er verdens beste venner. Kun venner, ikke skjedd noe mellom oss. Eller kanskje et kyss, veldig skjeldent ( når vi har vært ute). Har ikke tenkt over det, eller et kyss blandt venner. Snakket sammen i natt. Vi kom inn på hvordan det gikk på dating fronten.  Han sa han hadde noen ting å få orden på. Her kommer bomben. Han kunne egentlig tenke seg noe mellom oss. For alt er så greit,  kjenner  hverandre på godt og vondt. Ble tatt på senga, med den uttalesen. Svaret jeg ga var. Aldri tenkt den tanken. Vi er bestiser, liksom. Det vil jeg ikke ødelegge.  Så skiller det 14 år, den gale veien. Hva, gjør jeg? 

Anonymkode: a426e...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gale veien? Så du er eldst da? 

Har megacrush på en som er 10 år yngre enn meg.. har vært veldig frem og tilbake, men tenker om han er interessert i mer enn roting på fylla (er der vi er nå) tar jeg sjansen...

Anonymkode: 8bce8...804

Skrevet

Kommer jo an på hvor gamle dere er. Og hva du er ute etter.

Anonymkode: ca000...352

Skrevet

Hvor gamle er dere? Etter min erfaring er avtaler gjort midt på natta svært dårlige avtaler.

Anonymkode: 00f59...900

Skrevet

Vi er 54 og 40 år.  Dette kom opp over 2 kopper. Så ikke i fylla. Som sagt, ikke tenkt tanken på noe mellom oss.  

Gjest Overrasket
Skrevet

Ikke lyv, du har tenkt tanken selv. :fnise:

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 54 og 40 år.  Dette kom opp over 2 kopper. Så ikke i fylla. Som sagt, ikke tenkt tanken på noe mellom oss.  

Men kunne du tenkt deg noe mer med ham da? Syns det er skikkelig tullete å bry seg med aldersforskjell her altså! :-) mannen er 40 år! Og så tenker jeg at når dere er "verdens beste venner",så er jo utgangspunktet best mulig.Hvis du kan se for deg noe mer så la ihvertfall ikke aldersforskjellen være noen hindring.

Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Men kunne du tenkt deg noe mer med ham da? Syns det er skikkelig tullete å bry seg med aldersforskjell her altså! :-) mannen er 40 år! Og så tenker jeg at når dere er "verdens beste venner",så er jo utgangspunktet best mulig.Hvis du kan se for deg noe mer så la ihvertfall ikke aldersforskjellen være noen hindring.

Glad du tenker slik. Ja, utgangspunktet er jo det beste,  sånn sett.  Er ikke helt sikker på hvordan jeg tenker . Han er jo en kjempe flott person på alle mulige måter.  

Skrevet
13 minutter siden, Overrasket skrev:

Ikke lyv, du har tenkt tanken selv. :fnise:

Nei, har faktiske ikke det. 

Skrevet

Ro deg ned. Ta det som det kommer.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Oppdater oss Ts. Håper det blir en god kjærlighetshistorie her :-) 

Skrevet

Vi var ute å spiste i går.  Ja, det var koselig. Som alltid når vi, gjør det. Han kom selvsagt inn på det, han tenke og følte. Svarte at jeg er "smigret" over det.  Men mine argumenter likte han ikke. Det å gå ut av "vennesonen", virker skummelt,  for tenk om vi går ut av den sonen. Så skjærer det seg. Da er det fare for å miste en veldig god beste venn.  En som alltid stiller opp, le sammen med, en å betro seg til, en som kjenner en på godt å vondt. Dette går begge veier. Han sier, vi har et veldig godt grunnlag for å gå videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...