Gå til innhold

Jenter og kvinne(r) til salgs for ei krone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke så ble jeg fortalt av en kompis at dattera til en bekjent av oss har fått seg "jobb" og tjener masse penger. Hennes karrierevalg er ikke av det vi kan kalle den etiske sorten. 

Vi kunne ikke dy oss så vi sjekket litt rundt og det viser seg at jenta er på minst 3 forskjellige steder, en norsk og to utenlandske. På den norske siden selger hun brukte trusene, leketøyene og sokkene m.m. På de utenlandske sidene så gjør hun diverse camshow, hvor seerne betaler henne hva hun skal gjøre. Eksempel: 10 token for å stimulere klitoris, 100 token for å fingre seg, 150 token for penetrere anal med buttplug, 300 token for å sprute m.m. Jeg vet ikke hvor mye en token koster. 

Synes dere at dette er en grei måte å tjene penger på, og skal jeg gi beskjed til faren om hennes nye karrierevalg? 

En annen ting som fascinerer meg er hvor mange unge jenter(og tidlig voksne kvinner) som gjør dette. Det er ingen hemninger i hele tatt, og etter og ha sett dette får jeg ikke Arnie Skiffle Joe som sang med fulle røst på Tranen "min lille kone som legger seg på ryggen for ei krone" ut av hodet etter og ha sett alt som skjer på disse sidene. 

Anonymkode: 8bde4...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg aldri gjort. Jeg verdsetter min intimitet såpass at underlivet mitt deler jeg kun med noen jeg er i et forhold med.

Skrevet

Tror TS lever i en alternativ verden de fleste andre ikke kjenner eller har tilknytning til.

Anonymkode: 56264...893

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fant dere henne, er det ikke krevende å lete opp noen på 3 forskjellige slike sider? De står vel neppe oppført med sitt eget navn.... Og hvordan visste kompisen din dette om dattra til en bekjent av dere? Det virker rart at han skal vite så mye om en jente som må være en generasjon yngre enn han.

Anonymkode: 9cbbc...65a

• Liker 3
Skrevet

Ryktene om dette kom fra gutten hans på 15 år. Det er noen på skolen som har sett henne på en av disse sidene. 

Når vi var inne på den ene profilen, så stod det lenket til de andre profilene hennes på denne siden. 

Anonymkode: 8bde4...b1d

Skrevet

Hvis hun er voksen, så er det vel ikke farens business hva hun gjør. Sier like mye om deg som henger på disse sidene selv. 

Anonymkode: 56764...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...