Gå til innhold

Argh. Rebound-problematikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med verdens fineste fyr. Vi deler så mange av de samme meningene, og vi kommer virkelig veldig godt overens. Kjemien er super, og vi ler mye sammen.

Greia er dessverre bare det at han ganske nylig (3-4 måneder siden), kom ut av et langvarig forhold. Han nevnte det da vi begynte å snakke sammen. Det var han som gjorde det slutt. Jeg trakk meg unna, men han mente at vi burde satse på "oss". Litt tidlig å si, føler jeg kanskje, da vi har kjent hverandre i underkant av en måned. Jeg vet ikke.

Jeg har ikke fått følelser enda, men merker at de kan komme. Synes det er en veldig stor sjanse å ta, og jeg er i en sårbar posisjon, da jeg har fått hjertet mitt knust en del ganger før, i nettopp samme type situasjoner. Tror jeg hadde "gått under" om det skulle skje igjen. Samtidig handler jo livet om å ta sjanser :P 

Er det noen som har erfaringer rundt dette? Kan rebound-forhold utvikle seg til noe mer? :) 

Anonymkode: b9332...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt som å spørre om en ons kan utvikle seg til noe mer, og det gjør det jo for flere. Men nå er det ikke sikkert du er en rebound da, bare fordi han kom ut av et forhold for ikke så lenge siden. Ta ting sakte og kjenn etter hvilken følelse du får. Holder du hodet kaldt så kan du kjenne om han er "der".

Anonymkode: 3420a...c41

Skrevet

Akkurat vært der. Han snakket om eksen sin hver gang vi var sammen. Altså... Følte meg som en rebound/venninne. Jeg endte opp med følelser, sikkelig dritt.

Anonymkode: b78c3...d87

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt som å spørre om en ons kan utvikle seg til noe mer, og det gjør det jo for flere. Men nå er det ikke sikkert du er en rebound da, bare fordi han kom ut av et forhold for ikke så lenge siden. Ta ting sakte og kjenn etter hvilken følelse du får. Holder du hodet kaldt så kan du kjenne om han er "der".

Anonymkode: 3420a...c41

Ja. Det er et tveegget sverd, på en måte.. Det kan gå begge veier. Om det ender med at jeg tar en sjans, kommer det til å gå veldig sakte, mhm. Det bør helst gå lang tid mellom hver gang vi møtes, osv.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat vært der. Han snakket om eksen sin hver gang vi var sammen. Altså... Følte meg som en rebound/venninne. Jeg endte opp med følelser, sikkelig dritt.

Huffda. Forstår at du ikke følte deg noe særlig spesiell da. Men han gjengjaldt ikke dine følelser, eller? :( 

Skrevet

Oi, der rød den anonymiteten :P

Anonymkode: b9332...6b6

Skrevet
26 minutter siden, Magnifique skrev:

Ja. Det er et tveegget sverd, på en måte.. Det kan gå begge veier. Om det ender med at jeg tar en sjans, kommer det til å gå veldig sakte, mhm. Det bør helst gå lang tid mellom hver gang vi møtes, osv.

Huffda. Forstår at du ikke følte deg noe særlig spesiell da. Men han gjengjaldt ikke dine følelser, eller? :( 

Jo egentlig, men jeg formulerte meg vist surt i noen meldinger som han ble sur for... Forstår det fortsatt ikke, så det + at han ikke var ferdig med eksen var nok for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...