Murf Skrevet 13. februar 2005 #21 Del Skrevet 13. februar 2005 Leola skrev: Det skulle faktisk ikke så mange piskeslagene til før de fant ut at mor har rett hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #22 Del Skrevet 13. februar 2005 Klær som har blitt brukt hører ikke hjemme i skapet... Det er jo ikke rent! (Men ikke møkkete heller...) Men du og din familie skal få lov til å gjøre som dere vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 13. februar 2005 #23 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis de er for skitne til å henge/ligge i skapet så er de vel for skitne til å ha på seg også ? Merkelige ressonementer her - ellers er jeg helt enig med Pandora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 13. februar 2005 #24 Del Skrevet 13. februar 2005 Har en svart, enkel stol på soverommet som klærne kan slenges over før natten, så blir de sortert dagen etter. Må da gå an å være noenlunde avlsappet hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #25 Del Skrevet 13. februar 2005 Sitat Et slikt møbel ville bare føre til at klærne forble hengende på dette møbelet og aldri kom seg dit de egentlig skulle. Nei! Jeg henger "halvrent" på en knagg, og da bruker jeg det felre ganger før jeg vasker det! Er ikke alltid jeg vil gå med samme genser to dager på rad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 13. februar 2005 #26 Del Skrevet 13. februar 2005 det geniale er en pall, som du an oppbevare klær oppi, den er super å sitte på også!! finnes i mange av butikkene, gjerne tilhørende en sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #27 Del Skrevet 14. februar 2005 Holder med Lina jeg altså..for klær som henger på knagger eller stoler e.l. støver ned hele rommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. februar 2005 #28 Del Skrevet 14. februar 2005 Klær trenger ikke nødvendigvis å være "skitne" for det om man har brukt dem en dag og ønsker å ha på seg noe annet neste dag på jobb. Så det er jo ikke "enten/eller" slik mange hevder. Men likevel: Jeg er ikke egentlig tilhenger av å ha flere bukser og topper hengende rundt omkring. De samler støv, og det virker rotete. Ideelt sett skal det være ryddig overalt; også (og ikke minst) på soverommet! Jeg har noe hengende på en stol på badet, og så har jeg en knaggrekke på soverommet, bak døra, hvor jeg gjemmer noen klesplagg. Dersom noen plagg er så lite brukt at de verken er skitne, lukter svette eller trenger å vaskes (f.eks. genser som jeg har hatt over noe annet) så legger jeg det gjerne inn i klesskapet igjen. Tror ikke det er spesielt uhygienisk. Men klær som er modne for vask går rett i skittentøykurven! Jeg er nok dessverre litt ivrig mht. klesvask, og har nok en tendens til å "vaske i stykker" klærne mine. Ære være min nye vaskemaskin med 30 minutters kortprogram; der får jeg skylt opp plagg som ikke er skitne, men bare trenger en oppfriskning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 14. februar 2005 #29 Del Skrevet 14. februar 2005 Her fungerer gelenderet på trappa i gangen som et slikt møbel, noe som kan se ganske rotete ut, så noe sånt som du nevner kunne jeg tenkt meg ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 14. februar 2005 #30 Del Skrevet 14. februar 2005 I Bonytt nr1/2005 er det 3 sider med slike garderobemøler for å henge klær på. Veldig mange flotte små stumtjenere med plass til jakke og bukse etc. De fleste var fra Bjørn Hauge AS og ROOM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 14. februar 2005 #31 Del Skrevet 14. februar 2005 http://www.bjornhaug.no/index_bak.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 15. februar 2005 #32 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg ser også helt klart behov for et slikt møbel! Det er det ideelle møblet for oss som ikke lider av ryddemani, men er tilhenger av praktiske innretninger. Som en kommentar til det noen av dere har tatt ovenfor; Klær er ikke rene eller skitne. Verden er ikke svart og hvit . Jeg vet ikke hvorfor, men det bare er sånn. De hvite(rene) klærne skal i skapet, de sorte(skitne) i vaskehaugen, og alle de grå trenger et eget møbel. Av en eller annen grunn er det litt ekkelt å legge inn halvbrukte klær inn i skapet igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 16. februar 2005 #33 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er vel rett og slett smak og behag. Hvis et plagg er så skittent at jeg ikke ville hatt det i skapet mitt så ville jeg heller ikke hatt det på kroppen før jeg hadde vasket det Et annet poeng er at det ser uhorvelig rotete ut i hus hvor klær ligger å slenger rundt - og som flere har nevnt her så samler klær mye støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 16. februar 2005 #34 Del Skrevet 16. februar 2005 Stol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #35 Del Skrevet 17. februar 2005 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10120*10458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 17. februar 2005 #36 Del Skrevet 17. februar 2005 Her brukes en stol, skulle gjerne hatt en stumtjener til klærne, for det ville sett ryddigere ut. Klær som er brukte, vil jeg ikke ha i kleskapet. Men jeg gidder ikke vaske klær hver gang de er brukt, for det sliter på klærne. Så da blir de liggende på en stol, eller på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 17. februar 2005 #37 Del Skrevet 17. februar 2005 Forstår ikke helt hvorfor det er så farlig å henge klær inn i skapet når man har brukt det en gang og mener at det er for rent til å vaskes. Klær jeg har inntil kroppen vaskes hver gang de er brukt. Det som brukes med noe under, f.eks. skjorter, jakker, etc. kan det jo gå dager og uker før man bruker igjen - lar dere virkelig dette ligge å slenge så lenge ? Bukser vasker jeg heller ikke etter en dags bruk hvis jeg ikke har sølt noe på dem - men jeg har mange bukser og det kan gå lang tid før jeg bruker den samme om igjen. Det må jo hope seg noe vanvittig opp på soverommet og badet deres ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #38 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg prøver å bruke de "halvrene" klærne innimellom, slik at det ikke går så lang tid mellom hver gang jeg bruker dem. Det er ikke så mye som henger på knaggene heller. Et par bukser og et par gensere om gangen, kanskje. Henger jeg det inn i skapet glemmer jeg vel at det har vært brukt en eller to ganger...? (Min teori i allefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 18. februar 2005 #39 Del Skrevet 18. februar 2005 Sitat Det må jo hope seg noe vanvittig opp på soverommet og badet deres ? Jepp, det er derfor vi trenger et eget møbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 18. februar 2005 #40 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå