Gå til innhold

Møbel til å slenge klær på til å ha på soverommet.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mitt inntrykk er at hos de aller fleste ligger det og slenger klær på soverommet som hverken er skitne eller nyvaska.

Dette trengs det et møbel til! Jeg synes det er rart at for eksempel ikke Ikea har innsett behovet. Jeg har improvisert og skaffet meg en Ivar bokhylle-gavl fra Ikea. Denne er som en stige, og satt opp mot en kan jeg slenge klær over trinnene. Det er veldig praktisk og jeg er stor-fornøyd.

Er det noen andre som ser et behov for et slikt møbel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger alt sånt oppi en stol - ser jo bare rotete ut, så ja , jeg ser absolutt behovet for et slikt møbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea hadde - hvertfall tidligere - stumtjenere formet som menn eller kvinner i "rør".. de er helt ypperlige .. (og har plass til masse tøy) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe slikt kanskje?

Linken virket ikke .. men jeg regner med at det var Skagen garderobestol du prøvde å legge link til.. - den er stilig den - ellers så er jo Vega stumtjener også stilig.... (ligger under småmøbler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm rart linken funket andre gang jeg prøvde - da hadde jeg valgt hvilket varehus som er nærmest for meg. Ganske teit cookie opplegg når man ikke kan sende linker på vanlig måte da :P

Uansett - den der var jo ganske genial - tar ikke opp så stor plass heller :tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt en sånn ting på Ikea som man kan stille opp mot veggen med noen kroker og stenger til å legge klærne over, kan minne om en "stige", men er til å ha klær på. Dette var for ca to år siden, kjøpte den veldig billig på ikea,er ikke sikker på om de har den lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre å rydde klærne vekk etterhvert. Skitne klær til vask - rene klær i skapet. Sånne innretninger som er til å slenge klær over har en tendens til å flyte over av rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye bedre å rydde klærne vekk etterhvert. Skitne klær til vask - rene klær i skapet. Sånne innretninger som er til å slenge klær over har en tendens til å flyte over av rot.

Det er jo noen klær hverken er skitne eller rene, og det er de vi trenger en sånn innretning for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å hallo :o Hva slags gutt er dette da? Splitter ny på forumet og innleder perioden med et innlegg om interiør!!!!

I digg ju allerede :tommelsmil:

:-) he he jeg er glad du ikke har sett hybelen min :P

Jeg liker ikke å rydde. Det beste er å ha et system som er slik at ting automatisk blir lagt på riktig plass etter bruk. Da er det viktig at riktig plass er lett tilgjengelig, slik at man ikke slenger ting på feil plass og skaper rot istedenfor.

Jeg har egne inne-klær (joggebukse og college-genser :o) og skifter klær hver gang jeg går ut eller kommer inn. Derfor har jeg alltid halv-reine klær som trenger et sted å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke er skitne så er de rene - hvis de er for skitne til å legges/henges i skapet så skal de til vask. Slik er det ihvertfall hjemme hos meg - jeg kan ikke fordra klær som ligger og flyter og har heldigvis lært opp både mann og sønner til å gjøre det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) he he jeg er glad du ikke har sett hybelen min :P

Tja, mulig klærne dine er litt over alt men hodet er hvertfall på riktig sted :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg kan ikke fordra klær som ligger og flyter og har heldigvis lært opp både mann og sønner til å gjøre det samme :-)

Jeg kan nesten høre lyden av pisken :o

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg ser ikke behovet for et slikt møbel.

Mine klær er enten rene (da hører de hjemme i skapet) eller de er skitne (da hører de hjemme i skittentøyskurven på vaskerommet)

Et slikt møbel ville bare føre til at klærne forble hengende på dette møbelet og aldri kom seg dit de egentlig skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...