AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg ble voldtatt av en kollega når jeg var 18 år gammel, men det er snart 10 år siden. Et drøyt år senere (når jeg var russ) fikk jeg høre at samleie ikke var noe digg, fordi jeg var "for vid". Som sagt har jeg ikke hatt sex før eller siden, men har gått til gynekologiske undersøkelser. Heldigvis har ingen bemerket at jeg er "for vid". Jeg synes gynekologiske undersøkelser var veldig smertefulle... Jeg er engstelig for om fremtidig partner vil synes jeg er "for vid" fordi jeg har gjennomgått tidligere samleie (uten mitt samtykke) og medfølgende gynekologiske undersøkelser... Anonymkode: ec7e0...000
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Kjøp en dildo i normal størrelse (en som er en 15cm lang og normal omkrets). Er du kåt og kan føre den inn og ut av deg, og kjenner det, så er du ikke vid. Da er det bare onde ord som han har lykkets med å brennmerke fast i deg. Med tanke på at det er like sjelden å være videre enn normal som det er at gutter er større enn normalt så tviler jeg på at du er særlig vid. Jeg tror heller det er han som var uerfaren og ikke ante hva han drev på med. Anonymkode: 95282...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Først og fremst er det forferdelig at du har opplevd voldtekt, er lei meg for at du har vært gjennom det. Man blir IKKE videre i vagina av voldtekt eller samleie, og heller ikke av gynekolgiske undersøkelser. Det at du har fått denne kommentaren i russetida var nok bare et tøffe-seg-stikk fra en gutt med egne peniskomplekser og liten penis, eller noe han sa bare fordi han vet at det sårer. Noen gutter er barnslige og slemme sånn sett og på et merkelig vis prøver å trykke jenter ned, spesielt om de kanskje har likt henne, trodd at de hadde noe på gang med henne, men ikke kom videre. Altså kanskje han var keen på deg og trodde du var keen på han siden dere hadde sex, men så hørte han ikke noe mere fra deg og ble derfor fornærma fordi du ikke fløy etter han. Det er mulig å være naturlig vid, akuratt som det er mulig å ha mye større penis enn gjennomsnittet også , men det er uansett ikke stor nok forskjell til at det skal gjøre at menn opplever deg skikkelig vid med mindre du har født mange barn og har revnet musklaturen der nede. For penis er veldig følsom, så den får jo stimuli enten det er stramt eller litt løsere, akuratt som med et håndgrep. De kjenner det uansett, men kommer kanskje raskere hvis det er stramt, men nyter og får orgasme uansett så det er liksom ikke noe å være så redd for det at man liksom er "for vid". Men for egen del så gjør det jo at du ikke føler små peniser like godt, siden vagina ikke er i nærheten eller engang halvparten så sensitiv og følsom som en penis er, så du må egentlig bare prøve deg frem å finne en størrelse som passer deg best! I og med at du syntes gynekoligske undersøkelser var smertefullt så er du sannsynligvis trang. Ikke bekymre deg eller tenk på dette! Det du skal fokusere og tenke på er å bli kjent med din egen vagina på egenhånd sånn at du er komfortabel nok til å slappe av i musklaturen og mentalt når du skal være med en partner igjen i fremtiden, også fokusere på at det er en partner du kan stole på slik at det ikke trigges noen traumer fra voldtekten du var gjennom. Jeg håper du har gått i terapi etter den opplevelsen <3 Ikke skam deg over underlivet ditt! Selvom en uønsket person "tok" underlivet ditt , så ta det tilbake igjen! Sex kan være en fantastisk opplevelse, men ikke med sånne urasjonelle stressende og nedsettende bekymringer om man er bra nok eller trang nok. Anonymkode: 66ab9...727 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 http://www.dailymail.co.uk/health/article-5106737/Can-sex-stretch-vagina-Gynecologists-explain.html?ito=social-facebook Etter første samleie endres skjedekransen noe. Men det er helt normalt. Anonymkode: b23bb...86e 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Først og fremst er det forferdelig at du har opplevd voldtekt, er lei meg for at du har vært gjennom det. Man blir IKKE videre i vagina av voldtekt eller samleie, og heller ikke av gynekolgiske undersøkelser. Det at du har fått denne kommentaren i russetida var nok bare et tøffe-seg-stikk fra en gutt med egne peniskomplekser og liten penis, eller noe han sa bare fordi han vet at det sårer. Noen gutter er barnslige og slemme sånn sett og på et merkelig vis prøver å trykke jenter ned, spesielt om de kanskje har likt henne, trodd at de hadde noe på gang med henne, men ikke kom videre. Altså kanskje han var keen på deg og trodde du var keen på han siden dere hadde sex, men så hørte han ikke noe mere fra deg og ble derfor fornærma fordi du ikke fløy etter han. Det er mulig å være naturlig vid, akuratt som det er mulig å ha mye større penis enn gjennomsnittet også , men det er uansett ikke stor nok forskjell til at det skal gjøre at menn opplever deg skikkelig vid med mindre du har født mange barn og har revnet musklaturen der nede. For penis er veldig følsom, så den får jo stimuli enten det er stramt eller litt løsere, akuratt som med et håndgrep. De kjenner det uansett, men kommer kanskje raskere hvis det er stramt, men nyter og får orgasme uansett så det er liksom ikke noe å være så redd for det at man liksom er "for vid". Men for egen del så gjør det jo at du ikke føler små peniser like godt, siden vagina ikke er i nærheten eller engang halvparten så sensitiv og følsom som en penis er, så du må egentlig bare prøve deg frem å finne en størrelse som passer deg best! I og med at du syntes gynekoligske undersøkelser var smertefullt så er du sannsynligvis trang. Ikke bekymre deg eller tenk på dette! Det du skal fokusere og tenke på er å bli kjent med din egen vagina på egenhånd sånn at du er komfortabel nok til å slappe av i musklaturen og mentalt når du skal være med en partner igjen i fremtiden, også fokusere på at det er en partner du kan stole på slik at det ikke trigges noen traumer fra voldtekten du var gjennom. Jeg håper du har gått i terapi etter den opplevelsen <3 Ikke skam deg over underlivet ditt! Selvom en uønsket person "tok" underlivet ditt , så ta det tilbake igjen! Sex kan være en fantastisk opplevelse, men ikke med sånne urasjonelle stressende og nedsettende bekymringer om man er bra nok eller trang nok. Anonymkode: 66ab9...727 Så det er ikke ok at noen kommenterer at TS har vid vagina, men å si at han som sa det har liten penis er helt innafor? Jeg syntes kommentaren din generelt sett er veldig god, men så bare måtte du kommer med det oppkastet der. Men det er jo egentlig ikke så overraskende siden slik dobbeltmoral er såpass vanlig hos kvinner. Anonymkode: 3c701...317 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke ok at noen kommenterer at TS har vid vagina, men å si at han som sa det har liten penis er helt innafor? Jeg syntes kommentaren din generelt sett er veldig god, men så bare måtte du kommer med det oppkastet der. Men det er jo egentlig ikke så overraskende siden slik dobbeltmoral er såpass vanlig hos kvinner. Anonymkode: 3c701...317 Her trekker du ting ut av ingenting jeg har sagt. Det er såklart ikke greit å si til en mann at han har liten penis for å rakke ned på han heller! Anonymkode: 66ab9...727 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: Kjøp en dildo i normal størrelse (en som er en 15cm lang og normal omkrets). Er du kåt og kan føre den inn og ut av deg, og kjenner det, så er du ikke vid. Da er det bare onde ord som han har lykkets med å brennmerke fast i deg. Med tanke på at det er like sjelden å være videre enn normal som det er at gutter er større enn normalt så tviler jeg på at du er særlig vid. Jeg tror heller det er han som var uerfaren og ikke ante hva han drev på med. Anonymkode: 95282...8a8 Har ikke noe behov for dildo, men takk for det du sier etterpå. 21 hours ago, AnonymBruker said: Først og fremst er det forferdelig at du har opplevd voldtekt, er lei meg for at du har vært gjennom det. Man blir IKKE videre i vagina av voldtekt eller samleie, og heller ikke av gynekolgiske undersøkelser. Det at du har fått denne kommentaren i russetida var nok bare et tøffe-seg-stikk fra en gutt med egne peniskomplekser og liten penis, eller noe han sa bare fordi han vet at det sårer. Noen gutter er barnslige og slemme sånn sett og på et merkelig vis prøver å trykke jenter ned, spesielt om de kanskje har likt henne, trodd at de hadde noe på gang med henne, men ikke kom videre. Altså kanskje han var keen på deg og trodde du var keen på han siden dere hadde sex, men så hørte han ikke noe mere fra deg og ble derfor fornærma fordi du ikke fløy etter han. Det er mulig å være naturlig vid, akuratt som det er mulig å ha mye større penis enn gjennomsnittet også , men det er uansett ikke stor nok forskjell til at det skal gjøre at menn opplever deg skikkelig vid med mindre du har født mange barn og har revnet musklaturen der nede. For penis er veldig følsom, så den får jo stimuli enten det er stramt eller litt løsere, akuratt som med et håndgrep. De kjenner det uansett, men kommer kanskje raskere hvis det er stramt, men nyter og får orgasme uansett så det er liksom ikke noe å være så redd for det at man liksom er "for vid". Men for egen del så gjør det jo at du ikke føler små peniser like godt, siden vagina ikke er i nærheten eller engang halvparten så sensitiv og følsom som en penis er, så du må egentlig bare prøve deg frem å finne en størrelse som passer deg best! I og med at du syntes gynekoligske undersøkelser var smertefullt så er du sannsynligvis trang. Ikke bekymre deg eller tenk på dette! Det du skal fokusere og tenke på er å bli kjent med din egen vagina på egenhånd sånn at du er komfortabel nok til å slappe av i musklaturen og mentalt når du skal være med en partner igjen i fremtiden, også fokusere på at det er en partner du kan stole på slik at det ikke trigges noen traumer fra voldtekten du var gjennom. Jeg håper du har gått i terapi etter den opplevelsen <3 Ikke skam deg over underlivet ditt! Selvom en uønsket person "tok" underlivet ditt , så ta det tilbake igjen! Sex kan være en fantastisk opplevelse, men ikke med sånne urasjonelle stressende og nedsettende bekymringer om man er bra nok eller trang nok. Anonymkode: 66ab9...727 Tusen takk <3 Jeg sliter med mye angst og depresjon etter det jeg har vært gjennom, har gjennomgått terapi, men følte dessverre ikke at det hjalp så mye. Kjenner det er vanskelig å inngå nye/første forhold i tilfelle jeg oppleves som en skuffelse, og mange vonde tanker dukker opp for å hindre meg selv i å ta sjansen ift. dette... Anonymkode: ec7e0...000
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 På 14.2.2018 den 22.10, AnonymBruker skrev: Har ikke noe behov for dildo, men takk for det du sier etterpå. Tusen takk <3 Jeg sliter med mye angst og depresjon etter det jeg har vært gjennom, har gjennomgått terapi, men følte dessverre ikke at det hjalp så mye. Kjenner det er vanskelig å inngå nye/første forhold i tilfelle jeg oppleves som en skuffelse, og mange vonde tanker dukker opp for å hindre meg selv i å ta sjansen ift. dette... Anonymkode: ec7e0...000 Huff stakkars deg. Det er vanlig å slite med depresjoner i perioder i livet. Men det blir selvfølgelig verre med traumer. Likevel synes jeg at ikke at du skal gi opp men ta sjansen på å date menn. For det finnes så mange mange gode menn som både vil forstå deg og elske deg uansett dine vonde erfaringer. Du skuffer ingen med å date , tvert imot så vil mange menn bli glade for å få treffe deg. Det er heller ikke noe galt med din vagina, det er løgn, vaginaen din er helt Normal. INGEN blir vid av et samleie.! Vaginaen er tøyelig for nettopp å kunne ha samleie. At overgriper har løyet på deg og din vagina er for å såre og skade deg eller hindre deg fra å date og finne kjærligheten, det skal ikke stoppe deg. Ingen overgriper er verdt det ! Vær så snill å slutt å bekymre deg, ALLE mennesker har litt bagasje i livet på en eller annen måte, du er ikke alene om det ! Anonymkode: b23bb...86e
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Man blir ikke vid av samleie eller av gynekologiske undersøkelser. Den kommentaren var nok bare ment som drittslenging, uten rot i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå