Gjest Janna Skrevet 10. august 2002 #1 Del Skrevet 10. august 2002 Når det står skittent servise og sånt i oppvaskmaskinen, varer det bare et par timer før det begynner å stinke der inne. En søtlig, ekkel kvalm lukt som kun forsvinner når den nettopp har vasket. Er det noe jeg kan gjøre for å få den lukten til å forsvinne for alltid? Jeg holder på å kaste opp hver gang jeg kjenner den- det lukter litt som råtten mat... :o Maskinen står aldri mer enn en halv dag med skitne tallerkner før vi setter den på. Likevel stinker det. Noe jeg kan gjøre? Hva ER det som stinker? Et filter eller noe? Har ikke peiling jeg :oops: og bruksanvisningen finner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2002 #2 Del Skrevet 10. august 2002 Du kan kjøpe noe i butikken som renser maskinen, samt en sånn nesten "wunderbaum"lignende greie til å henge inni maskinen. Jeg kjøper mitt på Ultra. Bruker den rensegreia 1 gang per mnd. Ingen lukt. Bare å sette i maskinen, sett på programmet og FERDIG! Ellers bruker jeg den luktegreia mellom hver rensegreie.... "Finsih" er merket, og det koster ikke mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. august 2002 #3 Del Skrevet 10. august 2002 Husk å rense filteret med jevne mellomrom. Det skal ikke lukte sånn i en oppvaskmaskin. Sjekk om det kan være tett i avløpet også. Dette er ikke uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 10. august 2002 #4 Del Skrevet 10. august 2002 Qlio: Rensegreie, hva slags rensegreie? Er det flytende eller? :o Har aldri renset vår jeg, men den lukter ikke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. august 2002 #5 Del Skrevet 10. august 2002 Det skal være et filter i bunnen av maskinen. Det har iallefall jeg. Dessuten er det lurt å skylle alt før man setter det inn -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 10. august 2002 #6 Del Skrevet 10. august 2002 Jada, jeg renser filteret i bunnen og skyller og sånn, men det hørtes ut som det var et sånn renseprodukt man kunne kjøpe også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2002 #7 Del Skrevet 10. august 2002 Det er en sånn flaske som man kan kjøpe, river av toppen, og setter den på hodet mens maskinen kjøres. Den wunderbaum-greia står i hele tiden, en gul greie som henger i den øverste kurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. august 2002 #8 Del Skrevet 10. august 2002 Hehe må lære meg å lese innlegga skikkelig :oops: -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå