AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #21 Del Skrevet 18. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det et par ting jeg ikke skjønner: 1.Hvorfor bor du i kollektiv når du er i jobb? Kollektiv er noe fattige studenter som ikke har noe valg bor i. 2.Hvorfor bor du ikke bare med dama når du uansett er der mange ganger i uka? Anonymkode: ec060...049 1. Jeg studerer, de jentene jeg bor i kollektiv med jobber fulltid. 2. Leiekontrakta mi varer frem til 1. August. Skal flytte inn med dama da. Anonymkode: 960c5...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #22 Del Skrevet 19. februar 2018 Dere må jo regne med å rydde og vaske, det hadde dere måttet gjøre om dere bodde alene også, men i kollektiv kan man ikke bare drite i det og utsette fordi man selv ikke ser behovet. Det er vanlig at man setter sin egen oppvask i oppvaskmaskina eller vasker opp etter seg selv, og at man tar gulvvask, kjøkkenvask og baderomsvask på rundgang minst en gang i uka. Og man tørker jo såklart over kjøkkenbenken etter seg selv om man søler og griser, og plukker opp sitt eget hår fra dusj sluket etter hver gang man har dusjet. Anonymkode: 0a889...3c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #23 Del Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg studerer, de jentene jeg bor i kollektiv med jobber fulltid. 2. Leiekontrakta mi varer frem til 1. August. Skal flytte inn med dama da. Anonymkode: 960c5...6ad Stakkars dama di sier jeg bare, det kommer til å lede til 100 ganger mer frustrasjon for henne at du ikke bidrar med vasking og rydding som vanlige folk gjør, og ende med brudd. Hvis du ikke vil bli dumpa etter noen mnd som samboere så starter du å ta ansvar for å holde bostedet ditt rent og ryddig! Anonymkode: 0a889...3c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #24 Del Skrevet 19. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere må jo regne med å rydde og vaske, det hadde dere måttet gjøre om dere bodde alene også, men i kollektiv kan man ikke bare drite i det og utsette fordi man selv ikke ser behovet. Det er vanlig at man setter sin egen oppvask i oppvaskmaskina eller vasker opp etter seg selv, og at man tar gulvvask, kjøkkenvask og baderomsvask på rundgang minst en gang i uka. Og man tørker jo såklart over kjøkkenbenken etter seg selv om man søler og griser, og plukker opp sitt eget hår fra dusj sluket etter hver gang man har dusjet. Anonymkode: 0a889...3c5 Vi rydder og vasker gjerne (og har gjort det noen ganger for å være greie), men de mener egentlig at vi skal vaske deres «forefallende» dritt når vi vasker. De tingene du skiver under her er jo ting de mener vi skal gjøre på våre vaskeuker. Anonymkode: 960c5...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Del Skrevet 19. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars dama di sier jeg bare, det kommer til å lede til 100 ganger mer frustrasjon for henne at du ikke bidrar med vasking og rydding som vanlige folk gjør, og ende med brudd. Hvis du ikke vil bli dumpa etter noen mnd som samboere så starter du å ta ansvar for å holde bostedet ditt rent og ryddig! Anonymkode: 0a889...3c5 Jeg rydder og vasker hos henne regelmessig fordi det er der jeg i praksis bor. Vi har en god rutine. Anonymkode: 960c5...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Del Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi rydder og vasker gjerne (og har gjort det noen ganger for å være greie), men de mener egentlig at vi skal vaske deres «forefallende» dritt når vi vasker. De tingene du skiver under her er jo ting de mener vi skal gjøre på våre vaskeuker. Anonymkode: 960c5...6ad Gjort det noen ganger for å være greie? Ehm kremt dere bor der dere også, og da SKAL man gjøre det. Ikke "for å være greie". Hvis dere vil ha hushjelp og ryddehjelp så får dere betale noen for det da, og ikke bare drite i å gjøre det. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg rydder og vasker hos henne regelmessig fordi det er der jeg i praksis bor. Vi har en god rutine. Anonymkode: 960c5...6ad Det betyr ikke at du skal slippe unna å bidra til fellesskapet i det bofellesskapet du leier i fordet. Anonymkode: 0a889...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #27 Del Skrevet 19. februar 2018 På 16.2.2018 den 4.58, Boodelooap skrev: Sympatiserer med det du skriver ts, hang meg bare opp i en ting- man burde da vitterlig ikke være pålagt å rense sluket etter hver gang man dusjer. Det tar man vel når badet vaskes. Det gjør jeg hver gang etter et bad. Eier huset og bor med samboer. Noe annet er udelikat og sjuskete. Anonymkode: a2ead...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #28 Del Skrevet 19. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg hver gang etter et bad. Eier huset og bor med samboer. Noe annet er udelikat og sjuskete. Anonymkode: a2ead...d72 Frem med gummihansker, klor, opp med sluket, og nedi og fiske opp hår hver gang du bader? Anonymkode: acb82...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #29 Del Skrevet 19. februar 2018 Lag vaskeliste, dere er fire stykker, det blir dermed vasking av overflater og bad en gang i måneden. Det er rettferdig, selv om noen er der mer enn andre. Deretter finner du frem autoritæren i deg. Ta det opp på en saklig og bestemt måte, få frem at det er uakseptabelt at de skal forvente at dere skal rydde opp dem sitt dritt. Gå gjennom punkt for punkt. Hår i sluk, sjamporester, oppvask osv. Si hvor GRISETE det er av dem. Bli med dem og vis dem hårene i sluket osv. Gi beskjed om at ALLE rydder opp etter SEG SELV, og sånn er det. Her gjelder det bare å være autoritær og ikke la seg pille på nesa av to bortskjemte småjenter. Anonymkode: a028b...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justdrinkingmytea Skrevet 7. april 2018 #30 Del Skrevet 7. april 2018 På 16.2.2018 den 4.58, Boodelooap skrev: Sympatiserer med det du skriver ts, hang meg bare opp i en ting- man burde da vitterlig ikke være pålagt å rense sluket etter hver gang man dusjer. Det tar man vel når badet vaskes. Å plukke opp eget hår tar to sekunder og er veldig mye lekrere for alle andre. Er ikke snakk om full plumbo nedi rørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå