Gå til innhold

Donorbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor var det riktig valg for deg å få barn via donor?

Hva har vært positivt og negativt?

Hvor mange har du fått med hjelp fra donor?

Alder (på deg)?

Angrer du?

Hilsen ei som snuser veldig på tanken🌸

Anonymkode: fe33d...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei🙂 

Min samboer og jeg har fått to barn ved hjelp av donor. Vi er to damer og trenger derfor hjelp til å få barn sammen. 

Vi har valgt åpen donor i utlandet og angrer ikke et sekund! Vi har begge ønsket oss barn fra vi selv var små og så ikke for oss et liv uten. Jeg var 29 da jeg ble gravid med eldstemann og samboeren var 27 da hun ble gravid med minstemann. 

Verdt hver krone og hver dag du går og venter på å ta en test, enten det er eggløsningstest eller graviditetstest☺️

Skrevet

En ting er om du er lesbisk, for da har i alle fall barnet to foreldre (selv om lesbiske har en ekstremt høy skilsmisserate), men det er noe annet om du er singel. Å få det alene er ikke bra. Gi barnet en far, slik at det slipper å gå rundt å lure på opphavet sitt. Føle et savn etter noe som egentlig skulle vært der. La den få to foreldre som elsker hverandre. Som er skapt for å bry seg mer om dem, noe som er saken med biologiske foreldre. 

Egentlig synes jeg at bare par, ikke en gang lesbiske, burde få rett til assistert befruktning. 

Anonymkode: 3deba...29b

• Liker 2
Skrevet

Fått to barn ved hjelp av to forskjellige donorer. Min mann er uforklarlig steril. For oss har det kun vært positivt, en stor lykke❤️

Anonymkode: e28a0...bba

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en godt gift homofil mann som har benyttet eggdonor of surrogati for å få barn. Jeg er 43 og mannen min er 47. Vi har to flotte barn, og vi kunne ikke vært mer fornøyde. Barna våre er 6 og 10år. Bare positivt å si.

Anonymkode: 74be3...024

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått to barn ved hjelp av to forskjellige donorer. Min mann er uforklarlig steril. For oss har det kun vært positivt, en stor lykke❤️

Anonymkode: e28a0...bba

En person nær meg valgte sammen med sin samboer denne løsningen og det har fungert strålende. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt gift homofil mann som har benyttet eggdonor of surrogati for å få barn. Jeg er 43 og mannen min er 47. Vi har to flotte barn, og vi kunne ikke vært mer fornøyde. Barna våre er 6 og 10år. Bare positivt å si.

Anonymkode: 74be3...024

Kan du fortelle litt mer rundt dette? Hvordan dere valgte å gjøre det, kontakten med surugatmot, økonomi, fordeler/utfordringer dere har møtt underveis? 

Hilsen et homofilt par som snuser på tanken om surugati i USA.

Anonymkode: 90317...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...