Gå til innhold

fear factor!!!Grotesk!

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

Noen som så dette programmet ikvel?

Mannen min syns det er kjempe bra, så jeg så på sexogsingelliv på pc`n imens. Da jeg hørte mannen gispe så jeg bort på tv, og der skulle de spise halvkokte egg med andeforster i!!! Trodde jeg skulle spy og skrudde av med en gang. Både jeg og mannen var sjokkerte, har sett fear factor før, og det har vært ekle ting men nesten ferdig utviklet fuglefoster???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det er jo "vanlig" form for snacks i mange land. Mamma og Pappa spiste kokte egg med kyllingfoster i når de var i thailand. Det var vist nok fortreffelig. I et pogram spiste de jo fiskerogn, og det er jo nokså normalt her :) Vi spiser jo også smalahove.

Skrevet

kjente faktisk at jeg ble litt kvalm når jeg leste det her jeg.. Så heldigvis ikke programmet :o

Skrevet

Folk er så fintfølende ;)

Hva er forskjellen på det og å spise ferdig utklekket and?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mamma spiser egg med kyllingfoster når hun får sjansen, så jeg synes ikke det er så ekkelt.

Verre var det da de skulle spise LEVENDE snegler, eller de som drikkker rottemilkshake!!!

Gjest gjesten
Skrevet

...eller spiser kuøyne...! Da holdt jeg på å spy.

Gjest happyending
Skrevet

Nei, seriøst, de andefostereggene er det KVALMESTE!! Jeg kjenner jeg fikk skikkelig klump i halsen nå.... :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei' date=' seriøst, de andefostereggene er det KVALMESTE!! Jeg kjenner jeg fikk skikkelig klump i halsen nå.... :kvalm:[/quote']

Synes du virkelig at kokt and er verre enn rå rottemilkshake eller levende snegler?

Skrevet

:o :o :o :o :o Er det mulig??????????????????? :kvalm:

-Charmina

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er verre med å spise andefoster, enn å spise grillet kylling, eller and for den saks skyld? :roll:

Skrevet

Vel, når de spist andefosterene så spiste de fjær, bein, hode, innvoller og alt - ungene var ganske store. Du hørte det knaste. Skikkelig kvalmt!

Jeg synes faktisk det er forskjell på det, og å spise et stykke tilbredt kyllingfilet.

Så ingen av dere ville regert om dere måtte spise kyllingforstre istedenfor grillkylling?

Gjest happyending
Skrevet

Levende snegler er INGENTING i forhold til halvkokte andefostre... Jeg får forestillinger om å spise fostre etter abort.. Sånn fra mennesker.. Og det er bare :kvalm:

Skrevet

Kan dere ikke bare slå av da, hvis dere blir så dårlige?

Er jo ikke verre enn det :roll:

Gjest Valhalla
Skrevet

Nei det aller verste var når de skulle spise enorme vær testikler, når den seige huden var tygget gjennom rant innholdet nedover munnviken. Er det ikke erotisk?

Gjest happyending
Skrevet

Jeg så bare på noen få sekunder, holdt på å kaste opp..

HELDIGVIS så jeg ikke det værballegreiene... Herrejesus hva folk får seg til å spise asså..

Skrevet
Jeg så bare på noen få sekunder, holdt på å kaste opp..

HELDIGVIS så jeg ikke det værballegreiene... Herrejesus hva folk får seg til å spise asså..

Fins folk som betaler i dyre dommer for å spise værballer på restautrant. Har spist det selv, var veldig godt. :)

Gjest happyending
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde gjort :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...