AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Hva er det med disse som besøker profilen til folk igjen og igjen uten å ta kontakt? Har man ikke abonnement sånn at man er forhindret den veien, så skjønner jeg, men ellers? Anonymkode: 32a01...bc6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Fordi de vil vise deg frem til en venn og le sammen. Anonymkode: ffa34...1d0 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Kanskje sjenerte ? Anonymkode: dff9a...2ce
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de vil vise deg frem til en venn og le sammen. Anonymkode: ffa34...1d0 Da er det mange som har alvorlige fritidsproblemer Anonymkode: 32a01...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje sjenerte ? Anonymkode: dff9a...2ce Tenkte også at det var en mulighet, men når man har gitt grønt lys og de fremdeles ikke tar kontakt ..? Er kanskje noen som liker ideen med nettdating bedre enn å faktisk gjøre det i praksis ? Blir ikke klok på sånt. Anonymkode: 32a01...bc6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Tenkte også at det var en mulighet, men når man har gitt grønt lys og de fremdeles ikke tar kontakt ..? Er kanskje noen som liker ideen med nettdating bedre enn å faktisk gjøre det i praksis ? Blir ikke klok på sånt. Anonymkode: 32a01...bc6 Hvorfor har ikke du tatt kontakt selv da? Anonymkode: 79c78...232
Mars Quirinus Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 Jeg kan finne på å gjøre det. Grunnen er at jeg rett og slett har glemt at jeg har sett profilen fra før. 1
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har også noen sånne, og det er ikke bare et par ganger, men gjentatte ganger over tid. Synes det er litt rart at noen har såpass gullfiskhukommelse, men ikke vet jeg. Jeg gidder i hvert fall ikke å ta kontakt. Det kan hende at de bare liker å se på bildene eller noe. Da gidder ikke jeg å være innbilsk og tro at de ønsker å ta kontakt, så da får de nesten ta kontakt selv.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har ikke du tatt kontakt selv da? Anonymkode: 79c78...232 Det har jeg gjort en gang nå, men uten å få svar. Anonymkode: 32a01...bc6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 41 minutter siden, Elaine Marley skrev: Jeg har også noen sånne, og det er ikke bare et par ganger, men gjentatte ganger over tid. Synes det er litt rart at noen har såpass gullfiskhukommelse, men ikke vet jeg. Jeg gidder i hvert fall ikke å ta kontakt. Det kan hende at de bare liker å se på bildene eller noe. Da gidder ikke jeg å være innbilsk og tro at de ønsker å ta kontakt, så da får de nesten ta kontakt selv. Ja, jeg synes også at det er rart hvis de har så dårlig hukommelse at de glemmer at de har vært innom x antall ganger med kort mellomrom. Har ikke så mange spennende bilder heller. Når jeg er innom profiler ofte, er det fordi jeg er interessert. Hvis jeg liker bildet, men ikke profilteksten, mister jeg interessen og slutter å klikke meg inn hos dem. Jaja, er kanskje bare å innse at man ikke skal forstå alt her i verden:) Anonymkode: 32a01...bc6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 59 minutter siden, Mars Quirinus skrev: Jeg kan finne på å gjøre det. Grunnen er at jeg rett og slett har glemt at jeg har sett profilen fra før. Det gjør jo jeg også, men jeg mener de som er innom veldig ofte over lengre tid. Ser ikke helt poenget, hvis de er usikre, så er jo det å ta kontakt eneste måten å finne ut av ting på. Anonymkode: 32a01...bc6
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2018 #12 Skrevet 14. februar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes også at det er rart hvis de har så dårlig hukommelse at de glemmer at de har vært innom x antall ganger med kort mellomrom. Har ikke så mange spennende bilder heller. Når jeg er innom profiler ofte, er det fordi jeg er interessert. Hvis jeg liker bildet, men ikke profilteksten, mister jeg interessen og slutter å klikke meg inn hos dem. Jaja, er kanskje bare å innse at man ikke skal forstå alt her i verden:) Anonymkode: 32a01...bc6 Jeg har heller ikke så mange spennende bilder, så aner ikke om det er det Det er mye jeg ikke forstår på datingsider, så dette er bare ett av mange punkt
DonaldDuck Skrevet 14. februar 2018 #13 Skrevet 14. februar 2018 Kanskje de er sjenerte og håper at du sier hei? 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #14 Skrevet 14. februar 2018 Jeg er troende til sånt. Grunne hadde vært at jeg var nyskjerrig, men feiget ut når jeg prøvde ta kontakt. Anonymkode: e0ab6...e19
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #15 Skrevet 14. februar 2018 Er noen jeg gjør det med, litt pga. "gullfiskhukommelse". Jeg husker gjerne bildet og navnet, så klikker jeg innpå bioen og tenker "åja stemmer, det er jo hun igjen". Ikke fordi jeg nødvendigvis er interessert, det kan også være jeg faktisk ikke er interessert pga ting som står, men glemmer det litt. Anonymkode: 733cc...d97
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 Kan hende at de er ganske sjenerte, Anonymkode: e3c37...0e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå