AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg er snart 30 år og har fortsatt en del kviser.. Jeg har nesten til en hver tid 20-30 kviser i panne, på nesen og haken, altså i t sonen. Jeg har nesten aldri kviser i kinnene. Det er ikke(!) akne, men små/medium røde prikker som så og si aldri blir skikkelige kviser(med sånt gult på). Hva skal jeg gjøre? Jeg har en god hudpleierutine og har prøvd mye forskjellig de siste årene. Finnes det noen piller man kan få med legen som ikke er så sterke? Det er jo ikke akne så trenger ikke noe hestekur. Det rare er at hver gang jeg skifter produkter blir huden perfekt i 2-3 uker før den går tilbake igjen. Gikk på kortison(ikke for kvisene) for en tid tilbake og da ble huden perfekt, men når jeg sluttet var det rett tilbake med alle kvisene.. Anonymkode: 5847b...667
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Er du sikker på at hudpleierutinen din er god? For meg høres det ut som at du bruker enten feil hudpleieprodukter, eller feil hudsminkeprodukter. Siden du opplever at huden blir fin i noen uker ved bytte av hudpleieprodukt, så trapp ned bruken, kanskje du har sensitiv hud og det nye produktet for eksempel kun bør brukes noen ganger i uka og ikke hver morgen og kveld, men at du bør bruke mye mildere produkter som hovedrens. Når huden får for hard kjemisk behandling, noe som for sensitiv hud skjer veldig lett, så vil den reagere med urenheter. Gå for produkter beregnet for sensitiv hud å se hvordan det blir! Det forandret huden min totalt, til det bedre Kan også anbefale å kutte ut melkeprodukter om du drikker mye melk eller spiser mye ost. Anonymkode: 53d1e...bec
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at hudpleierutinen din er god? For meg høres det ut som at du bruker enten feil hudpleieprodukter, eller feil hudsminkeprodukter. Siden du opplever at huden blir fin i noen uker ved bytte av hudpleieprodukt, så trapp ned bruken, kanskje du har sensitiv hud og det nye produktet for eksempel kun bør brukes noen ganger i uka og ikke hver morgen og kveld, men at du bør bruke mye mildere produkter som hovedrens. Når huden får for hard kjemisk behandling, noe som for sensitiv hud skjer veldig lett, så vil den reagere med urenheter. Gå for produkter beregnet for sensitiv hud å se hvordan det blir! Det forandret huden min totalt, til det bedre Kan også anbefale å kutte ut melkeprodukter om du drikker mye melk eller spiser mye ost. Anonymkode: 53d1e...bec Ja jeg bruker en serie ment for sensitiv hud. Jeg bruker nesten aldri hudsminke lenger heller, hjelper ikke 😕 Og ikke spiser jeg mye ost, ikke melk heller.. Men takk for tips 🙂 Anonymkode: 5847b...667
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Koreansk hudpleie har hjulpet meg MYE. Anonymkode: 3c33c...e41
miamiamia Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har slitt i mange år med kviser, og det som hjalp her var å slutte helt å spise kumelk og korn. Altså, melk og gluten. Samtidig gikk jeg over til helt naturlige produkter på hele kroppen. Da begynte ting å skje.
lipglossy Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 Man må ikke slutte å spise meieriprodukter eller gluten som den personen over sier. Gå til en hudlege, de kan sakene sine! Snakker av erfaring 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 27 minutter siden, lipglossy said: Man må ikke slutte å spise meieriprodukter eller gluten som den personen over sier. Gå til en hudlege, de kan sakene sine! Snakker av erfaring For noen, som for eksempel jeg, fører inntak av meieriprodukter til kviser. Jeg har diagnose fra legen og legen satte stor pris på at jeg selv hadde kuttet ut melk noen uker før legetimen og kunne rapportere effekten av det. Den eneste risikoen ved å kutte ut melkeprodukter er at man får i seg lite kalsium, men det ordnes enkelt med kosttilskudd. Anonymkode: 1fcf5...313
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Hudlege er beste å få svar hos Anonymkode: c7419...27e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 Kan det hende at det er noe annet enn kviser? Ville også sjekket det opp med legen. Anonymkode: 9e57c...21b
jesus_ Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Hei! Alle dere som sliter med kviser og ikke vil tørke den ut, jeg har svaret! Ved å gjøre dette skal jeg skal vise dere hvordan jeg mistet alle mine 30 kviser på omtrent 3-4 uker. Nå er det bare noen røde prikker igjen som går vekk fort. Så, dere trenger tre ting. 1) https://www.ebay.com/itm/Aztec-Secret-INDIAN-HEALING-CLAY-Deep-Pore-Cleansing-Beauty-Facial-Mask-1-Lb/122799004509?epid=22018337848&hash=item1c97641b5d:g:Gd8AAOSwGUBaA16B ( som du blander med eddik) 2) Aloe Vera, helst 98% 3) https://chicastore.no/products/schrammek-deep-poor-cleanser-200ml?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=4535366058020&gclid=CjwKCAjwgr3ZBRAAEiwAGVssnQULZaQ6zd8ztCCmjSB5ZnOpOL8wTb-pGEtzYwSQXTgXt_dwuAGZrBoCEbwQAvD_BwE 1. Ta en dusj hver morgen. Etter dusjen tar du på deg Deep Pore Cleanser (nr.3). Etter 10 min tar du den av med en varm klut duppet i vann. 2. Før du tar kveldsdysjen vask fjeset med en klut duppet i varmt vann, lag Aztech masken (nr.2) og ha den på i omtrent 20-25min. 3. Etter kveldsdusjen smører du annsiktet inn i Aloe Vera og sover med det på. Håper dette hjelper dere! Det funket for meg Endret 24. juni 2018 av jesus_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå