Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 Hei visste ikke hvor jeg skulle skrive dette, men tenkte at her inne har dere peiling. Jeg har gått på p-pille i 8 år nå og nå har jeg gått over til p-plaster som jeg har gått på i ca 1/2 år. Men nå har jeg sluttet med prevensjon. Så her er spørsmålet. Jeg har begynt å få vondt i magen (i livmoren) etter jeg har sluttet, nå når jeg ikke har mensen. Er det normalt? :-? Håper på svar. Klem
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Nei kan ikke vere gravid tror jeg. har bare vert uten i 14 dager... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har akkurat likedan som du har. Sluttet med p-piller, og etter det så har jeg begynt å få smerter nederst på magen(kanskje der hvor eggstokkene ligger). Noen som vet hva det kommer av?
*Lene* Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Det er veldig naturlig å få mens-smerter ved menstruasjon. Dette kommer av sammentrekninger i livmoren. Den "spytter" ut det "ubrukte" egget for å forklare det enkelt!
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 ja. mens-smerter tror jeg de fleste av oss har både hørt om og opplevd og er klar over at er helt naturlig. men dette var altså ikke snakk om mens-smerter, noe du ville oppdaget hvis du leste åpningsinnlegget...
*Lene* Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 ja. mens-smerter tror jeg de fleste av oss har både hørt om og opplevd og er klar over at er helt naturlig. men dette var altså ikke snakk om mens-smerter' date=' noe du ville oppdaget hvis du leste åpningsinnlegget...[/quote'] Auch... :oops:
*Lene* Skrevet 18. februar 2005 #11 Skrevet 18. februar 2005 gikk det litt fort? Tja...antagligvis.. Hehe..Syns spørsmålet var rimelig "merkelig" nemlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå