AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Del Skrevet 13. februar 2018 Noen som har vært i noen av disse, eller begge og kan fortelle hvordan de var. Er de store? Og har de bra utvalg av vogner? Jeg har vært på den på St.Hanshaugen (eller deromkring?) og den var ganske liten og trang. Jeg har prøvd å google, men det eneste jeg fant var en tråd fra 2014 hvor en bruker mente at den på Bryn var skuffende. Men det kan jo ha endret seg på 4 år. Anonymkode: 61f5b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Del Skrevet 13. februar 2018 Ingen av de er store eller har noe særlig utvalg. Velg heller barnas hus eller babybanden Anonymkode: b5d6d...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Del Skrevet 13. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de er store eller har noe særlig utvalg. Velg heller barnas hus eller babybanden Anonymkode: b5d6d...d6c Babybanden har ikke alle merkene vi har lyst til å teste/se på. Men ser at Barnas hus har det. Alnabru eller Ullevål er vel de som er mest praktiske for oss. Vet du om de har godt utvalg? Er Barnas Hus generelt store butikker? Anonymkode: 61f5b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Del Skrevet 13. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babybanden har ikke alle merkene vi har lyst til å teste/se på. Men ser at Barnas hus har det. Alnabru eller Ullevål er vel de som er mest praktiske for oss. Vet du om de har godt utvalg? Er Barnas Hus generelt store butikker? Anonymkode: 61f5b...8bc Har ikke vært på den på Ullevål, men den på Alnabru er ganske stor De har nok generelt større butikker enn Babyshop ja. Og billigere som regel Anonymkode: b5d6d...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 13. februar 2018 #5 Del Skrevet 13. februar 2018 Barnas hus i Ullevålsveien er liten (er flere Barnas Hus som ikke er spesielt store). Babyshop på Skårer (Lørenskog) er ganske stor, og har god service. Mener den på Bryn også har godt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Del Skrevet 13. februar 2018 Storo er mindre en den på st.hanshaugen, tror Slependen er størst Anonymkode: 0a7d6...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Del Skrevet 13. februar 2018 Takk for tips Anonymkode: 61f5b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1337 Skrevet 13. februar 2018 #8 Del Skrevet 13. februar 2018 Babyshop på Bryn er ganske liten, og jeg har dessverre dårlig inntrykk av mange av de som jobber der Får ikke god nok hjelp, og et par stykker har rett og slett gitt meg feil/usann info. Vi bruker Barnas Hus på Alna veldig mye, det er en stor butikk med godt utvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg tror det blir Barnas Hus på Alna etter tilbakemeldingene her. Jeg hadde egentlig glemt helt bort Barnas hus, så det var bra det ble nevnt. Anonymkode: 61f5b...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå