Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg glemte å ta en p-pille i begynnelsen av bretet mitt. jeg dro på legevakten for å få en angrepille. de sa jeg skulle bruke kondom til neste mensen var over. det gjorde vi også, men så klarte den dumme kondomen å sprekke her om dagen, selvfølgelig. så jeg måtte ta enda en angrepille. det stor i de heftet at man ikke skulle bruke angrepillen mer enn en gang i løpet av en syklus, jeg har brukt den to! det stod at det kunne ødlegge systemet osv. skjønte ikke det helt jeg, synes det er litt dumt å spørre noen også. er det noen som har greie på dette? det hadde vært til stor hjelp. tusen takk, klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. februar 2005 #2 Del Skrevet 11. februar 2005 Grunnen til at man ikke skal ta den flere ganger i løpet av en mensperiode, er at angrepiller er en stor hormondose. Trolig vil mensen din når den kommer neste gang være forstyrret/ forsinket/ komme flere ganger i løpet av kort tid. Kan ta litt tid før syklusen din er i orden igjen. Når det er sagt, er det mange som ikke merker noe i det hele tatt. Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå