Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1 Skrevet 11. februar 2005 jeg glemte å ta en p-pille i begynnelsen av bretet mitt. jeg dro på legevakten for å få en angrepille. de sa jeg skulle bruke kondom til neste mensen var over. det gjorde vi også, men så klarte den dumme kondomen å sprekke her om dagen, selvfølgelig. så jeg måtte ta enda en angrepille. det stor i de heftet at man ikke skulle bruke angrepillen mer enn en gang i løpet av en syklus, jeg har brukt den to! det stod at det kunne ødlegge systemet osv. skjønte ikke det helt jeg, synes det er litt dumt å spørre noen også. er det noen som har greie på dette? det hadde vært til stor hjelp. tusen takk, klem fra meg
Murf Skrevet 11. februar 2005 #2 Skrevet 11. februar 2005 Grunnen til at man ikke skal ta den flere ganger i løpet av en mensperiode, er at angrepiller er en stor hormondose. Trolig vil mensen din når den kommer neste gang være forstyrret/ forsinket/ komme flere ganger i løpet av kort tid. Kan ta litt tid før syklusen din er i orden igjen. Når det er sagt, er det mange som ikke merker noe i det hele tatt. Murf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå