Gå til innhold

Normal reaksjon på magen? blir gaal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke hadde jeg omgangssyke med oppast og hele pakken. Hadde sist diare fredagen. Helt siden da har jeg vært helt utooolig oppblåst, innimellom kvalm, men så går det over, vondt i magen, noen dager løs mage, andre ganger forstoppelse. Er grådig irriterende, spesielt for en som trener med andre mennesker hver dag... 
I tillegg stinker det helt gruusomt av luften som kommer ut. Beklager detaljer. 
Noen tips som kan få magen "på stell" igjen? Er dette vanlig etter omgangssyke?

Anonymkode: d2a3d...684

Skrevet

Jeg hadde det sånn etter omgangssyken engang, tok bare tiden til hjelp, 14 dager fra start av omgangssyken til jeg var normal igjen. Ble helt radmager av mangel på matlyst. 

Har du prøvd Biola? Det skal være godt for bakteriefloraen i magen :) 

Anonymkode: d1a2d...c3b

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det sånn etter omgangssyken engang, tok bare tiden til hjelp, 14 dager fra start av omgangssyken til jeg var normal igjen. Ble helt radmager av mangel på matlyst. 

Uff, da skjønner du sikkert at det er veldig plagsomt :) Men bra det ble normalt igjen hvert fall! 
Tusen takk for tips! Skal prøve biola :) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, da skjønner du sikkert at det er veldig plagsomt :) Men bra det ble normalt igjen hvert fall! 
Tusen takk for tips! Skal prøve biola :) 

Det var ordentlig ille. Jeg var konstant kvalm da og ellers slik du beskriver at du har det. Har hatt omgangssyke noen ganger etterpå og har ikke opplevd det slik igjen heldigvis. :) 

Lurt å prøve Biola! God bedring :) 

Skrevet

Sånn hadde jeg det og i forbindelse med årets omgangssyke.

Anonymkode: f0255...27b

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ordentlig ille. Jeg var konstant kvalm da og ellers slik du beskriver at du har det. Har hatt omgangssyke noen ganger etterpå og har ikke opplevd det slik igjen heldigvis. :) 

Lurt å prøve Biola! God bedring :) 

Uff! Bra det ikke har vært like ille de andre gangene :)
Kjøpt biola! :)  Tusen takk!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn hadde jeg det og i forbindelse med årets omgangssyke.

Anonymkode: f0255...27b

"Godt" å høre at det sikkert er helt vanlig og ikke bare meg :) 

Skrevet

Det går seg sannsynligvis til. Spis mild mat, så kanskje det hjelper. Unngå kaffe, frukt, alkohol og sterk mat. Spis litt mer grønnsaker og lettfordøyelig kjøtt som kylling og fisk

Anonymkode: f6c69...310

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går seg sannsynligvis til. Spis mild mat, så kanskje det hjelper. Unngå kaffe, frukt, alkohol og sterk mat. Spis litt mer grønnsaker og lettfordøyelig kjøtt som kylling og fisk

Anonymkode: f6c69...310

Tusen takk for tips! :) 

Skrevet

Forrige uke hadde jeg omgangssyke med oppast og hele pakken. Hadde sist diare fredagen. Helt siden da har jeg vært helt utooolig oppblåst, innimellom kvalm, men så går det over, vondt i magen, noen dager løs mage, andre ganger forstoppelse. Er grådig irriterende, spesielt for en som trener med andre mennesker hver dag... 
I tillegg stinker det helt gruusomt av luften som kommer ut. Beklager detaljer. 
Noen tips som kan få magen "på stell" igjen? Er dette vanlig etter omgangssyke?

Dette er ikke normalt. Gå til lege og be om å bli undersøkt for parasitter/Giardia. Har du Giardia så er denne typen opplevelser med magen "normalt".

Anonymkode: 5566b...e9c

• Liker 1
Skrevet

Biola El kulturmelk anbefales.et tips for dere m pms er kulturmelk, det hjelper meg.måttw bare nevne d i farten.

Anonymkode: 6abc3...6e7

Skrevet

Det er helt normalt. Spis mat som er lett å fordøye og drikk biola. 

Anonymkode: 02024...344

Skrevet

Det kan være lurt å kjøpe idoform på apoteket. Hjelper ikke bare på ferie - bra for magen uansett ✌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...