AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Forrige uke hadde jeg omgangssyke med oppast og hele pakken. Hadde sist diare fredagen. Helt siden da har jeg vært helt utooolig oppblåst, innimellom kvalm, men så går det over, vondt i magen, noen dager løs mage, andre ganger forstoppelse. Er grådig irriterende, spesielt for en som trener med andre mennesker hver dag... I tillegg stinker det helt gruusomt av luften som kommer ut. Beklager detaljer. Noen tips som kan få magen "på stell" igjen? Er dette vanlig etter omgangssyke? Anonymkode: d2a3d...684
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Jeg hadde det sånn etter omgangssyken engang, tok bare tiden til hjelp, 14 dager fra start av omgangssyken til jeg var normal igjen. Ble helt radmager av mangel på matlyst. Har du prøvd Biola? Det skal være godt for bakteriefloraen i magen Anonymkode: d1a2d...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det sånn etter omgangssyken engang, tok bare tiden til hjelp, 14 dager fra start av omgangssyken til jeg var normal igjen. Ble helt radmager av mangel på matlyst. Har du prøvd Biola? Det skal være godt for bakteriefloraen i magen Anonymkode: d1a2d...c3b Uff, da skjønner du sikkert at det er veldig plagsomt Men bra det ble normalt igjen hvert fall! Tusen takk for tips! Skal prøve biola Anonymkode: d2a3d...684
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, da skjønner du sikkert at det er veldig plagsomt Men bra det ble normalt igjen hvert fall! Tusen takk for tips! Skal prøve biola Anonymkode: d2a3d...684 Det var ordentlig ille. Jeg var konstant kvalm da og ellers slik du beskriver at du har det. Har hatt omgangssyke noen ganger etterpå og har ikke opplevd det slik igjen heldigvis. Lurt å prøve Biola! God bedring Anonymkode: d1a2d...c3b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Sånn hadde jeg det og i forbindelse med årets omgangssyke. Anonymkode: f0255...27b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ordentlig ille. Jeg var konstant kvalm da og ellers slik du beskriver at du har det. Har hatt omgangssyke noen ganger etterpå og har ikke opplevd det slik igjen heldigvis. Lurt å prøve Biola! God bedring Anonymkode: d1a2d...c3b Uff! Bra det ikke har vært like ille de andre gangene Kjøpt biola! Tusen takk! Anonymkode: d2a3d...684
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn hadde jeg det og i forbindelse med årets omgangssyke. Anonymkode: f0255...27b "Godt" å høre at det sikkert er helt vanlig og ikke bare meg Anonymkode: d2a3d...684
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #8 Skrevet 14. februar 2018 Det går seg sannsynligvis til. Spis mild mat, så kanskje det hjelper. Unngå kaffe, frukt, alkohol og sterk mat. Spis litt mer grønnsaker og lettfordøyelig kjøtt som kylling og fisk Anonymkode: f6c69...310
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Skrevet 14. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går seg sannsynligvis til. Spis mild mat, så kanskje det hjelper. Unngå kaffe, frukt, alkohol og sterk mat. Spis litt mer grønnsaker og lettfordøyelig kjøtt som kylling og fisk Anonymkode: f6c69...310 Tusen takk for tips! Anonymkode: d2a3d...684
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Skrevet 14. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige uke hadde jeg omgangssyke med oppast og hele pakken. Hadde sist diare fredagen. Helt siden da har jeg vært helt utooolig oppblåst, innimellom kvalm, men så går det over, vondt i magen, noen dager løs mage, andre ganger forstoppelse. Er grådig irriterende, spesielt for en som trener med andre mennesker hver dag... I tillegg stinker det helt gruusomt av luften som kommer ut. Beklager detaljer. Noen tips som kan få magen "på stell" igjen? Er dette vanlig etter omgangssyke? Anonymkode: d2a3d...684 Dette er ikke normalt. Gå til lege og be om å bli undersøkt for parasitter/Giardia. Har du Giardia så er denne typen opplevelser med magen "normalt". Anonymkode: 5566b...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #11 Skrevet 14. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det sånn etter omgangssyken engang, tok bare tiden til hjelp, 14 dager fra start av omgangssyken til jeg var normal igjen. Ble helt radmager av mangel på matlyst. Har du prøvd Biola? Det skal være godt for bakteriefloraen i magen Anonymkode: d1a2d...c3b Biola El kulturmelk anbefales.et tips for dere m pms er kulturmelk, det hjelper meg.måttw bare nevne d i farten. Anonymkode: 6abc3...6e7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #12 Skrevet 14. februar 2018 Det er helt normalt. Spis mat som er lett å fordøye og drikk biola. Anonymkode: 02024...344
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. februar 2018 #13 Skrevet 14. februar 2018 Det kan være lurt å kjøpe idoform på apoteket. Hjelper ikke bare på ferie - bra for magen uansett ✌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå