Gå til innhold

Vanskelig dilemma! HJELP...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, de siste dagene har vært vanskelige. Jeg starter som regel morgenen med å snu meg rundt og skru på nattbordslyset, før jeg tar frem mobilen. Den er nesten alltid full av varsler fra snapchat, facebook, slutta-appen og andre apper. Bruker noen minutter på å gå igjennom det jeg har gått glipp av i løpet av natten, før jeg sakte men sikkert kommer meg ut av senga med begge føttene i gulvet. Har forresten vært jævlig kaldt i gulvet i det siste. Vurderer å skaffe meg tøfler, men det er en annen sak. Deretter tusler jeg mot badet, og slipper ut morgen-urinen, og det er nå dilemmaet virkelig begynner å plante seg i meg, fordi det påvirker faen meg hele dagen. Jeg reiser meg, drar opp og vasker henda og deretter tørker dem. Etter det går jeg til kjøkkenet, og der møter jeg virkelig problemet midt i døra. Skal jeg ha kaffe eller te om morgenen? Jeg bruker så satans mye tid på dette hver jævla dag. Hva pleier dere å velge, og hvorfor? Selv synes jeg kaffe smaker best, men får så jævlig raskt mageknip. Te synes det smaker ok, men ekke stor fan – men slipper mageknip. HJELP!!! 

Endret av Skråblikk
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her erre i varm kaffi om mårran! Stemmer forresten for tøfler også :kaffekopp::hoho:

Anonymkode: 987b2...963

Skrevet

Kaffe. Er ikke nok koffein i te.

Skrevet

I dag er kg jævlig underholdene. Jeg ler meg snart ihjel. Seriøst. Slutt å vær så jæla morsom. 

Anonymkode: 2f43c...58c

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I dag er kg jævlig underholdene. Jeg ler meg snart ihjel. Seriøst. Slutt å vær så jæla morsom. 

Er du ironisk (eller sarkastisk, jeg husker ikke forskjellen), eller skrev du i feil tråd?

Anonymkode: db9b3...490

• Liker 1
Skrevet

Altså, kaffe! Livet er meningsløst uten. 

Skrevet

Til alle som har svart kaffe: er det verdt det når jeg får mageknip? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ironisk (eller sarkastisk, jeg husker ikke forskjellen), eller skrev du i feil tråd?

Anonymkode: db9b3...490

Ingen av delene. Sarkastisk er når man er spydig. Jeg syns folk er morsomme i dag/kveld. 

Skrevet

Jeg får også mageknip. Ingenting på morningen, kaffe ut over dagen når magen har litt mer mat å jobbe med, te på kvelden :tommel:

Anonymkode: 5e2f7...379

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Skråblikk skrev:

Til alle som har svart kaffe: er det verdt det når jeg får mageknip? 

Jeg synes det, for kaffen og påfølgende mageknip betyr at jeg får startet dagen med å gå skikkelig på do. Dropper jeg kaffe blir jeg forstoppet!

Anonymkode: f913c...21a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det, for kaffen og påfølgende mageknip betyr at jeg får startet dagen med å gå skikkelig på do. Dropper jeg kaffe blir jeg forstoppet!

Anonymkode: f913c...21a

Godt poeng! men dette gjør at et annet dilemma åpner seg... Hvis jeg ikke bruker like lang tid på do, hva skal jeg ellers bruke som unnskyldning for å sitte på mobilen på dass i arbeidstiden?

Skrevet

Hva med å teste koffein brusetabletter?

Anonymkode: c9ff8...810

Skrevet

Svaret er enkelt. Drikk te hver morgen, så får du bedre tid, unngår magenknipe og mer overskudd siden ikke du bruker så mye energi på å tenke på det. Smarte folk lager seg rutiner for de uviktige tingene.

Anonymkode: 3cc05...5a3

Skrevet
2 timer siden, Skråblikk skrev:

Heisann, de siste dagene har vært vanskelige. Jeg starter som regel morgenen med å snu meg rundt og skru på nattbordslyset, før jeg tar frem mobilen. Den er nesten alltid full av varsler fra snapchat, facebook, slutta-appen og andre apper. Bruker noen minutter på å gå igjennom det jeg har gått glipp av i løpet av natten, før jeg sakte men sikkert kommer meg ut av senga med begge føttene i gulvet. Har forresten vært jævlig kaldt i gulvet i det siste. Vurderer å skaffe meg tøfler, men det er en annen sak. Deretter tusler jeg mot badet, og slipper ut morgen-urinen, og det er nå dilemmaet virkelig begynner å plante seg i meg, fordi det påvirker faen meg hele dagen. Jeg reiser meg, drar opp og vasker henda og deretter tørker dem. Etter det går jeg til kjøkkenet, og der møter jeg virkelig problemet midt i døra. Skal jeg ha kaffe eller te om morgenen? Jeg bruker så satans mye tid på dette hver jævla dag. Hva pleier dere å velge, og hvorfor? Selv synes jeg kaffe smaker best, men får så jævlig raskt mageknip. Te synes det smaker ok, men ekke stor fan – men slipper mageknip. HJELP!!! 

Enda en sånn tråd,tror du troller, men kaffe er best.😰hvordan gikk det på toalettet forresten...har du tatt et valg 

Anonymkode: f36f4...4ce

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda en sånn tråd,tror du troller, men kaffe er best.😰hvordan gikk det på toalettet forresten...har du tatt et valg 

Anonymkode: f36f4...4ce

I dag ble det kaffe. Angrer allerede. Blir vel te i mårra

Skrevet

Kaffe med melk.

Anonymkode: d31ed...f3d

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha ja voldsomt morsomt kaffe eller te? jeg dauere ass

Anonymkode: b5f52...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...