Gå til innhold

gift med muslimsk jente fra marokko, UDI ga avslag på familiegjenforening.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med ei dame fra Marokko, 4 år. jeg er 26år uføretrygdet pga bipolar 1 og adhd diagnoser. Grunnen til avslaget er fordi jeg ikke tjener nokk, noen få tusen om gjøre. Nå vil vi ta henne inn på turist visum å søke familiegjenforening direkte på politistasjonen, er det en god idee? Jeg reiser til marokko i neste uke kona brøler i telefonen at jeg må komme, hun tar avslaget med ro hun ba meg kjøpe vodka, whiskey fordi hun vil ha fest for meg når jeg kommer. hun sier også at hun vil ha barn nå. jeg føler meg virkelig i en lei situasjon, det å få barn uten at hun har lovlig opphold skremmer meg, jeg tenker på barnevernet det er jo åpenbart de kommer til å slå ned dørene når de finner ut at en muslimsk jente har barn med en norsk som har bipolar og adhd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke du flytte til Marokko? 

Anonymkode: f5238...f99

• Liker 3
Skrevet

Nei og nei, hva er du gjør?? Hva skjedde med skal bevare Norge for norske og ikke gå i under for islamen???

Jaja, hva gjør man ikke for å få pult litt...

Anonymkode: 5189f...a8c

• Liker 11
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Kan noen dra frem den tråden TS var aktiv i før i dag om norsk og kulturarv og slikt? Og at der han bor er det kun nordmenn, tyskere og nederlendere? Og slike ting?

Endret av Overrasket
Skrevet

Som uføretrygdet er man jo unntatt inntektskravet ved familiegjenforening?

Anonymkode: 8f7d8...89a

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 minutter siden, Overrasket skrev:

Kan noen dra frem den tråden TS var aktiv i før i dag om norsk og kulturarv og slikt? Og at der han bor er det kun nordmenn, tyskere og nederlendere? Og slike ting?

Denne du tenker på?

Skrevet

En muslimsk dame som er gift med en "kristen" mann og som drikker alkohol? Uvanlig. Og nå vil hun ha barn for å øke sjansen for å få opphold? Tror ikke det endrer noe på at du faktisk må tjene mer. Barnevernet renner ikke ned dørene til alle bipolare og muslimer. Er denne tråden bare tull? 

Anonymkode: bed6a...286

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er en del tråder her inne for tiden, som jeg ikke helt klarer å tro på....kan det ha noe med vinterferie å gjøre.....

Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har lagt merke til at det er en del tråder her inne for tiden, som jeg ikke helt klarer å tro på....kan det ha noe med vinterferie å gjøre.....

Vinterferie er vel ikke før uke 8 og 9?

Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du sier noe der. 

Da er det best å holde seg unna KG, til vinterferien er over😊

Anonymkode: 05c32...dd0

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vinterferie på vestlandet.

Skrevet

Du får flytte til marokko da vet du. 

Anonymkode: e3c2e...691

Skrevet

Herregud, er det ingen som ser mønsteret her til "Sint og etnisk norsk" bruker....? Hittil skrevet 33 innlegg om veeeeldig smale tema.....

• Liker 2
Gjest making.a.mess
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En muslimsk dame som er gift med en "kristen" mann og som drikker alkohol? Uvanlig. Og nå vil hun ha barn for å øke sjansen for å få opphold? Tror ikke det endrer noe på at du faktisk må tjene mer. Barnevernet renner ikke ned dørene til alle bipolare og muslimer. Er denne tråden bare tull? 

Anonymkode: bed6a...286

Hohoho. Ja, det hadde vært noe,- at bv automatisk rente ned dørene til muslimer. Da hadde det blitt hylt høyt om rasisme, det er sikkert. 

At hun vil ha barn for å få opphold er dumt. Du vil gå glipp av hele svangerskapet og fødselen ettersom du jo ikke kan søke familiegjenforeni.g til et barn som ikke er født. Dessuten risikerer du avslag. Når det har blitt regnet på at du ikke kan forsørgekona så kan du ikke forsørge kona og et barn. De innvilger vel ikke opphold for at staten skal forsørge dere alle tre??

Gjest making.a.mess
Skrevet

Dere er bedre tjent med å bo i marokko, der det er billigere å leve og bo ettersom dere skal leve alle tre på en liten inntekt. 

Skrevet (endret)

Det finnes en ukjent snarvei til å vinne familiegjenforening gjennom UDI. 

Du må tatovere inn navnet hennes på et synlig sted på kroppen også i tillegg en stor en, for eksempel en sleeve eller over store deler av ryggen som symboliserer dere. Da beviser du at det ikke er et proforma ekteskap. 

Så få navnet hennes tatovert ved tinningen med hjerter rundt, marokkansk og norsk flagg tvunnet inn i hverandre over ryggen, sammen med en kamel og en elg i felles solnedgang. 

Også søker du på nytt, bilder vedlagt. 

Endret av Zoey
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig sier de nei til å importere navere #2 i familien din.  

Anonymkode: d6505...667

Skrevet
17 timer siden, Catalina Culès skrev:

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen tok ferie på forskudd...

Skrevet
18 hours ago, sint og etnisk nor said:

Jeg er gift med ei dame fra Marokko, 4 år. jeg er 26år uføretrygdet pga bipolar 1 og adhd diagnoser. Grunnen til avslaget er fordi jeg ikke tjener nokk, noen få tusen om gjøre. Nå vil vi ta henne inn på turist visum å søke familiegjenforening direkte på politistasjonen, er det en god idee? Jeg reiser til marokko i neste uke kona brøler i telefonen at jeg må komme, hun tar avslaget med ro hun ba meg kjøpe vodka, whiskey fordi hun vil ha fest for meg når jeg kommer. hun sier også at hun vil ha barn nå. jeg føler meg virkelig i en lei situasjon, det å få barn uten at hun har lovlig opphold skremmer meg, jeg tenker på barnevernet det er jo åpenbart de kommer til å slå ned dørene når de finner ut at en muslimsk jente har barn med en norsk som har bipolar og adhd.

Du blir brukt og manipulert. Hun vil ikke ha deg, hun vil ha pengene dine

Anonymkode: 26fb7...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...