AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Del Skrevet 13. februar 2018 Er det mulig å leve i et platonisk ekteskap? Hvis følelsene er borte, men man kan være glad i hverandre som venner. Fordi man har barn og ønsker å unngå et brudd.... noen som har det sånn og vil dele erfaringer? Anonymkode: 56d84...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Del Skrevet 13. februar 2018 Går helt fint og bedre enn ekteskap. Mye bedre å oppdra barn som avtalt venner. Anonymkode: 4e807...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Del Skrevet 13. februar 2018 Det går selvsagt helt fint. Vet om noen som har levd slik og de har det godt. Anonymkode: 8e9c1...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Del Skrevet 13. februar 2018 Det kan nok gå helt fint,så lenge dere er enig om det.det er mange typer forhold og vennskap er mye verdt uansett 💜 Anonymkode: dd9da...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Del Skrevet 13. februar 2018 Det går helt fint det. Men er lit stusslig da... man vil jo gjerne ha en kjæreste. Anonymkode: 87a4f...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Del Skrevet 13. februar 2018 Takk for svar <3. Men hva om jeg skriver at det kanskje bare er den ene parten som er platonisk orientert... mens den andre parten fortsatt har følelser og vil ha en "ekte" kjæreste....? Er det fortsatt mulig å skape et liv sammen? TS Anonymkode: 56d84...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Del Skrevet 13. februar 2018 Det må dere ha en samtale på og bli enig.hvis ikke blir det jo vanskelig Anonymkode: dd9da...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Del Skrevet 13. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar <3. Men hva om jeg skriver at det kanskje bare er den ene parten som er platonisk orientert... mens den andre parten fortsatt har følelser og vil ha en "ekte" kjæreste....? Er det fortsatt mulig å skape et liv sammen? TS Anonymkode: 56d84...6ea Jeg har det på samme måte. Jeg er den som er platonisk orientert. Faren for min del er at jeg sakte men sikkert har begynt å orientere meg utover med at jeg ser på andre menn. Ikke har jeg fortalt mannen min at jeg har mistet følelser heller. Håper at de kommer tilbake. Jeg ønsker å holde sammen grunnet barna og oppfølging av dem. Anonymkode: 99b6b...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #9 Del Skrevet 14. februar 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har det på samme måte. Jeg er den som er platonisk orientert. Faren for min del er at jeg sakte men sikkert har begynt å orientere meg utover med at jeg ser på andre menn. Ikke har jeg fortalt mannen min at jeg har mistet følelser heller. Håper at de kommer tilbake. Jeg ønsker å holde sammen grunnet barna og oppfølging av dem. Anonymkode: 99b6b...1ed Ja, jeg tenker også først og fremst på dette. Huff, dette er vanskelig..... TS Anonymkode: 56d84...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #10 Del Skrevet 14. februar 2018 Sitat Anonymkode: 857ea...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå