AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har problemer med familien min. Både min egen og svigerfamilie. Har en mann, men han er jeg villig til å gå fra. Har ingen venner. vi bor slik at vi er i gang - kjøreavstand til hverandre og siden jeg har såpass store problemer med dem så fundere jeg nå på å flytte til et sted noen timer unna for å få «space». men er så usikker, er det noen som har gjort dette? Fungerte det slik at du fikk det bedre eller ble bare problemene dine med deg videre alikevel og at du ikke fikk den nye begynnelsen du hadde håpet på? TS Anonymkode: 638ab...da1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Har dere barn ilag? Hvis ikke forsvinner vel problemene med svigerfamilien om du kutter ut mannen. Anonymkode: 7ef46...0be 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dere barn ilag? Hvis ikke forsvinner vel problemene med svigerfamilien om du kutter ut mannen. Anonymkode: 7ef46...0be Ikke barn. ts Anonymkode: 638ab...da1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Det kommer vel strengt tatt an på hvor problemene ligger. Om det virkelig er hos dem eller om det faktisk er deg? Anonymkode: 76500...432 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke barn. ts Anonymkode: 638ab...da1 Da er du jo igrunn ganske fri til å gjøre det du vil? Noen ganger trenger man en ny start jeg har ingen lignende situasjon, men har flyttet langt vekk for å komme meg vekk fra vonde barndomsminner. Det har fungert veldig bra Anonymkode: 7ef46...0be 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Jeg flyttet fra mann også da, og langt unna. Fikk jo da en ny begynnelse, siden alt det gamle var borte. Kan ikke si at det ble helt som jeg håpet, men angrer ikke og har enda håpet. 🙂 Anonymkode: 0740d...859
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel strengt tatt an på hvor problemene ligger. Om det virkelig er hos dem eller om det faktisk er deg? Anonymkode: 76500...432 Kan godt være problemet er meg. Takk for svar. TS Anonymkode: 638ab...da1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du jo igrunn ganske fri til å gjøre det du vil? Noen ganger trenger man en ny start jeg har ingen lignende situasjon, men har flyttet langt vekk for å komme meg vekk fra vonde barndomsminner. Det har fungert veldig bra Anonymkode: 7ef46...0be Så bra at det fungerte for deg. Det er det jeg håper på også 🙂 TS Anonymkode: 638ab...da1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg flyttet fra mann også da, og langt unna. Fikk jo da en ny begynnelse, siden alt det gamle var borte. Kan ikke si at det ble helt som jeg håpet, men angrer ikke og har enda håpet. 🙂 Anonymkode: 0740d...859 Kan jeg spørre hva som ikke ble som du hadde håpet? Men du er tøff som gjorde det 🙂 TS Anonymkode: 638ab...da1
Gravity Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Liker egentlig at du tenker på en ny start . Tror altfor mange vegrer seg for endring og blir for lenge i ulykkelige forhold, vennerelasjoner, familier, jobber etc. SÅKLART kan du risikere at nissen blir med på lasset - men den er jo allerede på lasset, så hva har du å tape? I verste fall kan man flytte tilbake igjen til tidligere hjemsted (dog ikke til sin eks, kanskje....) dersom det blir ensomt eller vanskelig på nytt sted. Jeg synes at du bør satse . 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Gravity skrev: Liker egentlig at du tenker på en ny start . Tror altfor mange vegrer seg for endring og blir for lenge i ulykkelige forhold, vennerelasjoner, familier, jobber etc. SÅKLART kan du risikere at nissen blir med på lasset - men den er jo allerede på lasset, så hva har du å tape? I verste fall kan man flytte tilbake igjen til tidligere hjemsted (dog ikke til sin eks, kanskje....) dersom det blir ensomt eller vanskelig på nytt sted. Jeg synes at du bør satse . Takk for veldig hyggelig svar 🙂 TS Anonymkode: 638ab...da1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #12 Skrevet 13. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra at det fungerte for deg. Det er det jeg håper på også 🙂 TS Anonymkode: 638ab...da1 Lykke til iallfall Man er sin egen lykkes smed - er det ikke det man sier? Anonymkode: 7ef46...0be
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #13 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til iallfall Man er sin egen lykkes smed - er det ikke det man sier? Anonymkode: 7ef46...0be Takk🙂 ja det er vel det dem sier? 😉 TS Anonymkode: 638ab...da1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #14 Skrevet 13. februar 2018 Hehe, 3 svar fra forskjellige brukere på dette alvorlige temaet, men det var sist jeg sjekket 22!!!!!!!! sider i en tråd om ei som ville ut å spise på restaurant på bursdagen sin. KG er en rar rar verden. Takk for meg. Anonymkode: 638ab...da1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå