AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg skjønner bare ikke at det er mulig.... Hun har ikke hatt interesse for å møte meg heller i løpet av dem 3 årene jeg har vært sammen med sønnen hennes å nå når vi har fått barn har familien hans tatt valget om å kutte han helt ut... Hun sa ikke gratulerer når jeg var gravid eller kom til dåpen... Hvorfor kan noen gjøre noe slikt? når søskene hans også får barn så vil jo ikke barna deres få ha noe med søskenbarna sitt å gjøre... Dem fratar barna sine søskenbarn, jeg skjønner ingenting.... Hvorfor?. Anonymkode: a310a...5c2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Har du spurt henne hvorfor? Vet sønnen hennes hvorfor? Det er litt vanskelig for oss å vite. Har dere gjort noe? Er hun bare sånn? Det kan være mye forskjellig. Anonymkode: 220b1...080 4
Biloba Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Her mangler det vel vesentlige opplysninger når også søsknene hans har tatt full avstand. 6
EvaLena Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Har dere ikke kontakt ned noen av de? Hvis dere har kontakt med søsken, kan jo dere møtes utenom svigermor. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Enten er ikke hun helt i vater eller så er det du som ikke er helt i vater... Anonymkode: e9a4f...ebd 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Høres ut som de kanskje ikke liker deg? Mer opplysninger hadde jo gjort dette enklere å vurdere. Anonymkode: 293fd...ccb 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 13. februar 2018 #7 Skrevet 13. februar 2018 Om hele familien har tatt avstand så må det være mer i historien her enn du skriver.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 Dem fratar barna sine søskenbarn.. Den setningen forsto jeg ikke. Har ikke dere kontakt med brødrene/søstrene til mannen din? Anonymkode: cee6f...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #9 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem fratar barna sine søskenbarn.. Den setningen forsto jeg ikke. Har ikke dere kontakt med brødrene/søstrene til mannen din? Anonymkode: cee6f...4b5 Hun skriver jo at alle har kuttet dem ut på mannens side. Ergo blir ikke barnet kjent med sine søskenbarn. Anonymkode: 293fd...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå