Gå til innhold

Hoster og brekker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk utskrevet cosylan nettop for denne grunnen.

Anonymkode: b1031...b73

Det er greit å vite. Takk.

Anonymkode: 93c11...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe buljong i hus? Evt den krydderblandingen som er i nudel-pakker? Jeg ville tatt en kopp med dette + kokt vann og drukket.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hostet før du ble forkjølet også?

Det kan tenkes at du har reflux, har en onkel som hadde det. Han hostet kraftig, spesielt når han la seg ned på sofaen eller skulle sove.

Anonymkode: 82dfd...505

Nei, har vel ikke det tror jeg. 

Anonymkode: 8151b...611

• Liker 1
Skrevet

Har du løk i hus? " Bare å kutte en løk kan føre til tynning slim og rense luftveiene "

• Liker 1
Skrevet

Har du noe buljong i hus? Evt den krydderblandingen som er i nudel-pakker? Jeg ville tatt en kopp med dette + kokt vann og drukket.

Ja, det har jeg. Takk! 

Fikk dusjet i varmt vann og dampen hjalp faktisk til å åpne opp luftrøret og det ble lettere å puste, men det gikk over når jeg gikk ut av dusjen igjen. Prøvde å få ut litt slim, men fikk ikke ut noe særlig annet enn fra nesen da. 

• Liker 2
Skrevet

Har du løk i hus? " Bare å kutte en løk kan føre til tynning slim og rense luftveiene "

Nei, har ikke det.

Nå høres jeg sikkert veldig rar ut som verken har salt eller løk (som sikkert er noe alle har), men jeg er student så har liksom bare det mest nødvendige her. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg. Takk! 

Fikk dusjet i varmt vann og dampen hjalp faktisk til å åpne opp luftrøret og det ble lettere å puste, men det gikk over når jeg gikk ut av dusjen igjen. Prøvde å få ut litt slim, men fikk ikke ut noe særlig annet enn fra nesen da. 

God bedring :klem:

Nei, har ikke det.

Nå høres jeg sikkert veldig rar ut som verken har salt eller løk (som sikkert er noe alle har), men jeg er student så har liksom bare det mest nødvendige her. 

Jeg har heller ikke salt eller løk i hus :)

Skrevet

Prøv å bygg opp senga di i hodeenden, med ekstra puter el.l., slik at du blir liggende med overkroppen høyere opp enn resten av kroppen. Det er ofte til hjelp ved luftveisplager/ hoste når man skal sove.

Skrevet

Prøv å bygg opp senga di i hodeenden, med ekstra puter el.l., slik at du blir liggende med overkroppen høyere opp enn resten av kroppen. Det er ofte til hjelp ved luftveisplager/ hoste når man skal sove.

Ja, jeg blir nok nesten sittende å sove, hvis jeg får sove. 

Skrevet

Det er også mye salt i tacomix-blandinger, sitronpepper-krydder og i mange andre kryddermixer. Dette kan du også evt lage deg buljong med, om du går tom for buljong/ nudelkrydder.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også mye salt i tacomix-blandinger, sitronpepper-krydder og i mange andre kryddermixer. Dette kan du også evt lage deg buljong med, om du går tom for buljong/ nudelkrydder.

Har nok fått nyreskade før jeg rekker å drikke opp all buljongen jeg har, så ingen fare :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

men IKKE mot slimhoste.

Hun sier det ikke kommer noe slim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...