Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flinke de var ikveld. Jeg synes de er tøffe som tør å stå slik å synge for hele Norge, unge og uerfarne som de er.

Ikveld gikk min stemme til hun som sang som nr 8. Ellers så var Felipe veldig flink synes jeg.

Liker Idol jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så flinke de var ikveld. Jeg synes de er tøffe som tør å stå slik å synge for hele Norge, unge og uerfarne som de er.

Helt enig med deg, de er kjempetøffe - og flinke!

Gjest Primula
Skrevet

Jeg ble litt skuffa jeg, synes ikke det var så mange flinke. Dessuten synes jeg dommerne var fryktelig kjedelige. De sa jo det samme til alle jo.

De jeg likte best var Andrea (hun som sang sist) og David. Hun Eva var flink til å synge, men jeg likte ikke personligheten hennes...

Skrevet

Jeg holder en knapp på Felipe.. UTROLIG bra stemme på den gutten.

Og nr 2 må kanskje bli David?

Ellers ser det ut som nivået er høyt i år.

Skrevet

Synes det var mange flinke i den første gruppen jeg ;)

Men programmet i seg selv var jo ganske "kjedelig" synes jeg. Håper det er to jenter som går videre fra denne gruppen jeg! Enten hun som sang oasis, eva eller hun som sang sist. Iår må det jo bli ei jente som vinner...

Gjest Bringebær
Skrevet

Jeg håper at Jorunn Stiansen fra Vennesla vinner!

Digger hele dama og tror dessuten samboeren min har en liten crush på henne ;)

Skrevet
Jeg håper at Jorunn Stiansen fra Vennesla vinner!

Digger hele dama og tror dessuten samboeren min har en liten crush på henne ;)

me too :) (det om at hun vinner altså - er vel heller jeg enn samboer som har noe crush der men..)

Syntes Sita og Andrea skal gå videre, Eva sang bra men likte henne IKKE. Synes David er veldig oppskrytt - han var slitsom å høre på.

Skrevet
Jeg holder en knapp på Felipe.. UTROLIG bra stemme på den gutten.

Hvilken fløtis fra 80-tallet er det han minner om? Glenn Medeiros eller no? Eller er det bare Karate Kid?

Flink ja. David var også flink. Og hun siste jenten var også veldig bra. Vanskelig å si hvem jeg håper skal gå videre.

Skrevet

Ikveld gikk min stemme til hun som sang som nr 8.

:Nikke:

Skrevet

:Nikke:

Og hun gikk videre så det var bra synes jeg. Var usikker på hvem jeg synes var "nest" best, men holdt vel en knapp på Felipe. Synd at han røk ut...

Skrevet

Hvilken fløtis fra 80-tallet er det han minner om? Glenn Medeiros eller no? Eller er det bare Karate Kid?

Flink ja. David var også flink. Og hun siste jenten var også veldig bra. Vanskelig å si hvem jeg håper skal gå videre.

Jeg tenkte nok mest på Glenn Medeiros ("Nothings gonna change my love for you...").

Karate Kid ser jeg egentlig ingen likheter med.

Skrevet

Nei, men hun programlederen sa Karate Kid, og så klarte jeg bare å komme på ham. Men plutselig dumpet Medeirosen ned i hodet mitt. :idesmil:

Skrevet

Syns faktisk ikke de var så veldig flinke, noen av dem sang rett og slett forferdelig. synd å si det, men det var min oppfatning.

Skrevet

uff gløymte heilt av at det skulle koma tilbake...kven var det som vant?

Skrevet

Synes flere av dem "skar" ut, men generelt så er de jo veldig flinke, da!!

Overrasket over at David røk ut, Øystein hadde jeg egentlig hatt litt mer tro på (han som sang Robbie Williams) og Felipe er jo også flink. Tipper vi ser mer til dem i løpet av Idol, jeg, det overrasker meg ikke om det kommer en semifinale med noen av dem ikke har gått videre (sånn som i fjor da Margaret og Susanne kom med i en "ny-sjanse-semifinale".)

Og i fjor hentet jo dommerne inn igjen han Håkon i siste liten også, så det er nok muligheter her!!

Men både Eva og Andrea var de flinkeste i kveld, så jeg synes det var fortjent, jeg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er veldig fornøyd med at David gikk ut :sjarmor: Og at de som gikk videre, gikk videre :hoppe:

Skrevet
uff gløymte heilt av at det skulle koma tilbake...kven var det som vant?

GRRRRR.... :evil:

Jeg trodde det skulle komme kl 22.40 (og så var det 21.40..) :oops:

Var det Eva og Andrea som gikk videre??

Skrevet

eg og trudde at det skulle ta litt lenger tid før resultata kom...men men ja, eg trur det var dei to siste jentene som gjekk vidare...eva og ho siste...det er berre slik eg har oppfatta det:)

Skrevet

Andrea sang veldig bra i alle fall :)

Stilig med den lilla øyenskyggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...