Gå til innhold

Jeg liker en dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg har noe på gang. Hun spurte med hva er du liker ved meg? Er det puppene?:sjokkert: Visste ikke helt hva jeg skulle svare. Kan ikke si at jeg noen gang har sagt til en kvinne jeg ikke kjenner så godt,»du har så fine pupper» det er liksom ikke helt naturlig. 

Men uansett er det et godt tegn at hun spør om det?:klo:

Jeger en voksen mann og det er hun og. Hun er faktisk ganske voksen.

Anonymkode: 6e85c...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde sagt nei det er baksiden av venstre øre.

Anonymkode: 60548...18c

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du avslutter så pent med "jeger", du får finne frem kjærlighets-hagla og dra på jakt. Vær deg sjæl, og prøv deg frem. Det er mitt jeger-råd for å nå en dames hjerte. 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Ja, det er et dødsgodt tegn om en dame sier "Er det puppene du liker"? Det er jo et språklig afrodisiakum!  

Sånn seriøst, jeg tror det rette svaret på det er "Puppene dine er sikkert deilige de, men det jeg har lagt merke til er (sett inn et kompliment om noe hun kanskje ikke har tenkt over selv)".

Endret av Overrasket
Skrevet

Syns ikke akuratt det er godt tegn nei. Hun har vel oppfattet at du ikke kjenner hun eller liker hun genuint og lurer derfor på om du bare liker hun pga hun har store pupper, for du ikke har sett noen andre av hennes sider og kvaliteter. Eller så syntes hun at du er for seksuell og flørtene (og lite personlig) når du skriver til hun og tar deg useriøst og tenker at du bare er ute etter et ligg.

Anonymkode: 0b48c...2fc

Skrevet

Jeger: Hei, tenkte meg ut å spise på fredag med deg jeg.

Søt jente: Åh, skal vi det? (hun ler flaut)

Jeger: Henter deg klokka 20.00 da? (Han ler)

Søt jente: Jepp. 

Husk å takk meg.

Skrevet

Hva gjør at du er tiltrukket av henne? Hva er det første du tenker på når du hører stemmen hennes eller ser henne?

Skrevet
48 minutter siden, Mann3030 skrev:

Husk å takk meg.

Den er hvertfall dømt til å faile.

Anonymkode: 0b48c...2fc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mann3030 skrev:

Husk å takk meg.

Kleint.

Skrevet

Du må være frempå skal du ha noen som helst sjanse på damer. Mann3030 har rett i sitt eksempel. At damene slår det fra seg bekrefter bare enda mer hvor rett han har. Damer ser ikke selv hva det er som vekker deres interesse eller ikke gjør det. De ser bare hva som skal til for å være en snill fyr, en som havner i vennesonen og er helt uaktuell som noe mer enn en venn. Du må manne deg opp og be henne med ut. Damer elsker det! Damer elsker menn som er frempå og viser interesse.Menn som tar initiativ får dame. Menn som sitter med hendene i fanget dør som jomfruer.

Anonymkode: 35508...cd2

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Føler at jeg har noe på gang. Hun spurte med hva er du liker ved meg? Er det puppene?:sjokkert: Visste ikke helt hva jeg skulle svare. Kan ikke si at jeg noen gang har sagt til en kvinne jeg ikke kjenner så godt,»du har så fine pupper» det er liksom ikke helt naturlig. 

Men uansett er det et godt tegn at hun spør om det?:klo:

Er er godt tegn at hun spør, men håper du ikke svarte "puppene" hvis du er genuint interessert. Da bør du like hele personen,

Anonymkode: d878d...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...