AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Noen som har bodd på disse studenthusene?? Erfaringer? Eller kjenner noen som har bodd/bor der? Står mellom de to... lurer på om Tullinløkka blir mye støy, eller om Vestgrensa føles for øde... Anonymkode: 094a5...23c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har bodd på Tullinløkka en lengre periode. Etter min mening er det den beste studentboligen man kan oppdrive i Oslo. Ang. støynivået tror jeg det kommer an på hvor vinduet vender ut. Jeg vil tro at de som har vinduet vendt ut mot Pilestredet opplever mer støy. Har også vært på Vestgrensa, men da kun som besøkende. Kunne også lett ha bodd der, men jeg foretrekker nok å bo mer urbant. Fordelen med Vestgrensa er at det er kort vei til Blindern + tbane/trikk, og du har Domus Athletica (Oslos største treningssenter) rett utenfor. Anonymkode: ee1ce...84d 1
Skråblikk Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Har bare vært på Tullinløkka en gang. Var fine leiligheter, men den natta blei det mye støy for å si det sånn. Kjenner ikke til Vestgrensa – er det like bra priser på kjøtt og alkohol der som svenskegrensa?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Alt avhenger av hvilke naboer man har! Bortsett fra en som drev med høylytt hosting/spying daglig da jeg bodde der, var det stille helt til en hasjrøykende festarrangerende syngegutt flyttet inn rett over gangen. Da ble det en del bråk. Jeg hadde vindu mot bakgården, og det var kun et par meter bort til naboens vindu (bygget har V-form sett ovenfra og jeg bodde omtrent nederst i V'en..). Veldig intimt sånn sett. Ekkel kjeller å gå ned i for å vaske klær. Men beliggenheten er super og prisen var også veldig grei da jeg bodde der, så jeg hadde nok gjerne valgt det igjen om jeg skulle studert i oslo. Anonymkode: 71487...46b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Nå bor ikke jeg på Tullinløkka, men i Pilestredet studentbolig, altså like ved. Noe støy blir det, men nå stopper trikken rett utenfor hos meg. Man vender seg til det! Trives veldig godt og det er deilig å bo så sentral og ha umiddelbar tilgang til buss, bane, trikk, matbutikker osv. Anonymkode: e449f...6a4 1
Nuttery Skrevet 13. februar 2018 #6 Skrevet 13. februar 2018 Hadde en venninne som bodde på vestgrensa inntil nylig og det var en flott leilighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå