Gå til innhold

Hvordan finne riktig vekt? montro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilken vekt vil dere anbefale? Jeg vil helst ha noe som er riktig.

Hei på dere, igjen. Lenge siden sist. Jeg tror jeg rotet bort den siste tråden. Så her er jeg for tredje gang. 

Nå skal jeg på butikken, og kjøpe skolebrød og noen donuts. Må bare få vippsen i gang først.

I morgen kommer jeg med en update på om jeg gik opp eller ikke, og om en uke så kommer jeg med min andre update, har jeg holdt meg på stabil vekt, er dette trygd, og da vil det faktisk si at man f.eks ikke går opp i vekt kaster man opp innen 1 minutt og at man spiser f.eks en donuts for såå kaste opp, for man må passe på å ikke spise for mye for da tar kroppen opp alt før mna får kasta opp. 

Jeg behøver egentlig ikke veie meg da jeg ser det på armer med engang + pupper men men .

Anonymkode: 0129c...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi støtter hveranddre og let driten ut av oss av dere som kommer med spf dritt så fort det er snakk om å ha det gøøyøyyy

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

@Papirfly

Anonymkode: 6e14a...f0f

du svarrte ikke på spm angående vekt

Skrevet

@Edie Tråden handler om oppkast

Anonymkode: 6e14a...f0f

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...