Gå til innhold

Womanizer- hvilken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal kjøpe meg en womanizer nå. Hva er forskjellen på pro40 og w500? Har lett masse på internett! Finner ingenting, bortsett fra design og vanntetthet.

Noen med erfaring? Håper den kan gi meg min første orgasme!😁

Anonymkode: 2b389...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig(!!) fornøyd med min womanizer pro (ikke pro40, vet ikke hva forskjellen er). Den ligner på de som kommer opp om jeg googler w500 :) 

Anonymkode: 721c8...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har womanizer w500 og er SUPERFORNØYD! Verdt hvert eneste krone!

Anonymkode: 81def...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pro40, og den ga meg min første orgasme som 26-åring <3 den er fantastisk!

Anonymkode: a6b61...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Skal kjøpe meg en womanizer nå. Hva er forskjellen på pro40 og w500? Har lett masse på internett! Finner ingenting, bortsett fra design og vanntetthet.

Noen med erfaring? Håper den kan gi meg min første orgasme!😁

Anonymkode: 2b389...604

Første treff på google på womanizer w500 (prøvde først w500 og fant Lenovo sin fantastiske ThinkPad og ble litt forvirret):

" This is their new & improved version which includes 8 intensity levels compared to the original 5, an additional XL size silicone head to accommodate a larger clitoris. The change in shape is to make it more ergonomic and easier to hold and it's quieter than the original. "

Så hvis man har stor klit, liten kuk, svake hender, tynne vegger eller stort kontrollbehov (de fleste kvinner vil jeg tro) bør man kjøpe denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden, men er det noen andre som synes denne blir litt vel intens? Altså, jeg klager ikke over orgasme på 10-15 sekunder, men jeg må jo fjerne den under selve orgasmen fordi det blir direkte vondt og da forsvinner halve poenget. Klarer dere å ha den "på" under hele orgasmen? 

Anonymkode: 002c4...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meningen å kuppe tråden, men er det noen andre som synes denne blir litt vel intens? Altså, jeg klager ikke over orgasme på 10-15 sekunder, men jeg må jo fjerne den under selve orgasmen fordi det blir direkte vondt og da forsvinner halve poenget. Klarer dere å ha den "på" under hele orgasmen? 

Hvilken har du?

44 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Første treff på google på womanizer w500 (prøvde først w500 og fant Lenovo sin fantastiske ThinkPad og ble litt forvirret):

" This is their new & improved version which includes 8 intensity levels compared to the original 5, an additional XL size silicone head to accommodate a larger clitoris. The change in shape is to make it more ergonomic and easier to hold and it's quieter than the original. "

Så hvis man har stor klit, liten kuk, svake hender, tynne vegger eller stort kontrollbehov (de fleste kvinner vil jeg tro) bør man kjøpe denne.

Det er i forhold til den gamle - både 40pro /pro 40 og w500 har 8 ulike levler, men jeg skjønner ikke om det er noen forskjell på det! 
Men ja, skal absolutt ha den nyeste versjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokoladefrelst skrev:

Hvilken har du?

Det er i forhold til den gamle - både 40pro /pro 40 og w500 har 8 ulike levler, men jeg skjønner ikke om det er noen forskjell på det! 
Men ja, skal absolutt ha den nyeste versjonen!

w500 koster jo ikke mer enn en flaske vin ekstra. Ta en hvit lørdag så sparer du det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

w500 koster jo ikke mer enn en flaske vin ekstra. Ta en hvit lørdag så sparer du det inn.

Haha, da drikker du dyr vin ;) Det er egentlig ikke pengene det står på -  synes w500 virker klumpete i hånda, mens pro 40 kanskje er dårligere i funksjon? Men finner jo lite info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forskjell utenfor vanntett og design :) den største (w590?) skal vist være bedre ergonisk og ligge bedre i hånden. Men ellers ikke forskjell, så velg å vrak den du vil :) .

Anonymkode: 13ac3...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trapper ned under orgasmen. Har den kanskje på hastighet 3-4, og går nedover når jeg kjenner at det nærmer seg. Men den er veldig intens, og syns det var vondt selv i førsten! Men nedtrapping fungerer fint for meg 

Anonymkode: 5d395...043

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen forskjell utenfor vanntett og design :) den største (w590?) skal vist være bedre ergonisk og ligge bedre i hånden. Men ellers ikke forskjell, så velg å vrak den du vil :) .

Anonymkode: 13ac3...83a

Oh, nice! Okay, så 40-pro-greia er vanntett, mens den andre ikke er det, også er det kun design? Det var nice info. :) Jeg prøvde litt å holde de, men er vanskelig å forestille seg bruken under sex/onani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble jeg usikker igjen: 

https://www.womanizer.com/gl/womanizer-pro-black-leo -> info fra nettsiden om W500? 

https://www.womanizer.com/gl/womanizer-pro-40-magenta -> Info fra nettsiden om Pro 40

Det rare er at det ikke gir mening - for Pro 500 fremstår på nettsiden til Womanizer med 12 steg, mens på kondomeriet er det opplistet 8 steg? Og Pro 40 kun med 6 på Womanizer sin side? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld, jeg skal heller ikke kuppe tråden, men lurer veldig på noe. Har ikke prøvd den, men har skjønt at noen kvinner synes den blir litt intens. Er det noen som har opplevd at man blir litt desensitivisert på klitten av å bruke womanizer mye? Litt sånn som death grip syndrome hos menn? Eller er det uproblematisk å komme med vanlig stimulering under vanlig sex utenom?

Anonymkode: 44503...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, jeg skal heller ikke kuppe tråden, men lurer veldig på noe. Har ikke prøvd den, men har skjønt at noen kvinner synes den blir litt intens. Er det noen som har opplevd at man blir litt desensitivisert på klitten av å bruke womanizer mye? Litt sånn som death grip syndrome hos menn? Eller er det uproblematisk å komme med vanlig stimulering under vanlig sex utenom?

Anonymkode: 44503...2c4

Jepp, jeg opplever det (men bruker den omtrent daglig). Nå har jeg uansett alltid hatt store problemer med å få orgasme ved vanlig stimulering så Womanizer var en revolusjon for meg

Når jeg opplever at jeg er desensitivisert så tar jeg en ukes pause, så er alt normalt igjen 

Anonymkode: f3285...366

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...